Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ph vraag bij ontkiemende zaden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ph vraag bij ontkiemende zaden

    Korting op 420shop
    Hallow,

    Ik heb nu 3 potjes met ontkiemd zaad in (super silver haze van greenhouse). Mijn ph van mijn leidingwater is tussen 7 en 7.5. Kan ik nu best spa blauw geven of een mengeling van 50/50 met spa blauw en leidingwater ? Want ben nog niet in het bezit van een degelijke ph meter. En denk dat de grond een ph van 6-6.5 moet hebben ? Of tog niet ?

    Greetings

    #2
    Ph vraag bij ontkiemende zaden

    Ik kiem in spa werkt perfect.. Kan wss ook gewoon in je leidingwater hoor .. ph waarde idd rond de 6.0 draaien en alles komt goed

    Comment


      #3
      Re: Ph vraag bij ontkiemende zaden

      tonic werkt ook super

      knuffel ze niet dood alsjeblieft, goed dat je je bewust bent van zaken als pH en de betrekkelijke gezondheid van leidingwater voor planten in het algemeen, maar ze kunnen heel wat meer hebben dan je denkt.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Ph vraag bij ontkiemende zaden

        ah ok, bedankt ! Ze zitten nu 2 dagen in de grond en komen net boven, al wat rhizotonic meegeven met het spawater dan ? En zou ik al groeivoeding geven ook ? Of nog even mee wachten.Ze zitten momenteel in zaai en stekgrond. Ik ga binnekort een kweekverslagje online zetten ook .

        Comment


          #5
          Ph vraag bij ontkiemende zaden

          Rhizo kan al, maar zeer lichte dosis wel, groeivoeding nog niet hoor, ik wacht zeker 1 week in zaai en stekgrond, soms 2 zelfs, beetje afhankelijk van de grote in die tijd... Succes!

          Comment


            #6
            Re: Ph vraag bij ontkiemende zaden

            Bedankt, Heb juist men opstelling met fotos op het forum gezet.

            Comment

            Bezig...
            X