Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sylvania growlux 250 watt hps

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    sylvania growlux 250 watt hps

    Korting op 420shop
    goedenmorgen allemaal.

    ik heb een sylvania growlux hps lamp kleur clear, er was mij verteld dat die zowel voor groei als bloei kan gebruikt worden...ik begin hier aan te twijfelen...ik krijg het gevoel dat mijn plantjes beetje stilstaan??? ze krijgen 18/6 licht en wou dit cyclus zo houden tot het eind...zijn green-o-matics autoflowers...iemand ervaring met deze lamp? kan ik ze zo laten op 18/6(gelezen dat dat toch beter is voor autoflowers)..
    graag advies gewenst..
    plantjes staan er nu zo bij,3 weken oud vanaf dat ze hun kopje bovenstaken..
    IMG_4206.jpgIMG_4211.jpg

    alvast bedankt michael
    Attached Files
    Last edited by michael4477; 12 December 2012, 07:34.

    #2
    Re: sylvania growlux 250 watt hps

    Ik denk dat je plantjes gewoon bijna volgroeid zijn GOMs worden echt niet zo groot.
    Last edited by Rodigan; 12 December 2012, 14:36.
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment


      #3
      Re: sylvania growlux 250 watt hps

      komt goed die plantjes, wel zie ik teken van beetje overvoeding dus best enkel afgezuurd water geven tot je bladpuntjes terug mooi groen zijn die staan echt wel volgens ze moeten staan hoor in mijn ogen, heb ook 4 afjes staan en die staan beetje hetzelfde en sta normaal weekje verder
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

      Comment


        #4
        Re: sylvania growlux 250 watt hps

        @ rodigan dank je voor je antwoord...grootste nou 22 cm...maar zat me af te vragen of je nou veel verschil merkt als je een lamp gebruikt uitsluitend voor bloei,deze is gecombineerd volgens de gs...na nog meer lezen,lichtcyclus toch op 16/6 gezet,eind eerste week ong...(vergeten te melden in mijn verslagje)
        @peacemaker...ik was te snel met bloeivoeding te geven(gelukkig een keer)toen die puntjes opgemerkt gelijk gestopt en krijgen nu alleen water...na wat opgezocht heb denk ik dat het door te koude temp...twee dagen onder de 18 geweest n combi extra voeding...gaat niet weg maar wordt ook niet erger en de enigste plant die puntjes vertoont...

        Comment


          #5
          Re: sylvania growlux 250 watt hps

          Wacht nog maar met bloeivoeding tot je kleine witte pruikjes hebt. Doe de lichtcyclus maar 18/6 (of bedoelde je dat ipv 16/6 :p wat zelfs moeilijk gaat in een 24-uren dag) De lamp is een uitstekende bloeilamp hoor. Hoef je geen andere voor te kopen
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

          Comment


            #6
            Re: sylvania growlux 250 watt hps

            Oorspronkelijk geplaatst door Rodigan View Post
            Wacht nog maar met bloeivoeding tot je kleine witte pruikjes hebt. Doe de lichtcyclus maar 18/6 (of bedoelde je dat ipv 16/6 :p wat zelfs moeilijk gaat in een 24-uren dag) De lamp is een uitstekende bloeilamp hoor. Hoef je geen andere voor te kopen
            ha ha ha ...was lekker aant roken toen ik dit schreef maar weer bedankt voor de info...ben miss wel beetje ongeduldig

            Comment


              #7
              Re: sylvania growlux 250 watt hps

              QNQ105.jpg

              Niks mis mee. Heb er de vorige ronde onder gedaan.
              Autofalerts worden alleen niet zo groot eh, en wiet komt er ook al niet veel aan, tis meer voor het idee.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: sylvania growlux 250 watt hps

                thanks QNQ, tja mijn kastje kan natuurlijk niet tippen aan jouw keldertje wat schat jij hoeveel er af komt?

                Comment


                  #9
                  Re: sylvania growlux 250 watt hps

                  Jammer dat het autoflowers zijn, op een 1 of andere manier spreekt het soort toch mensen aan ik denk omdat ze wat ongeduldig zijn. Hier is niks mis mee maar vaak als wietplanten de bloei in gaan krijgen ze ook nog een flinke groeispurt hoor dus er kan nog van alles gebeuren gok ik

                  Comment


                    #10
                    Re: sylvania growlux 250 watt hps

                    hey cookaap,verklaar je nader....ik heb deze gekozen o m de hoogte en als beginner leek het me iets handiger om met af te beginnen...

                    Comment


                      #11
                      Re: sylvania growlux 250 watt hps

                      Bloeispurt, ik hoop het, maar ik verwacht het niet eigenlijk.
                      Green-O-Matic heeft ook een Indica pheno, die blijft vrij klein. Er komt niet erg veel af, maar de wiet schijnt wel goed te zijn.
                      Gram of 20 per plantje moet wel kunnen onder 250W.
                      Probeer de lamp wel op max. 30cm te houden, als de temperatuur dat toelaat.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: sylvania growlux 250 watt hps

                        @QNQ leuke site man 30cm lukt niet helaas,heb ze tegen de 40 hangen...met 20gr per plantje zou ik al best blij zijnvoor de eerste keer...

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: sylvania growlux 250 watt hps

                            @cookaap ouw mening is meer dan welkom!!!maar zoals je zelf als zei,dit is mijn eerste keer dus ben al lang blij als er iets van afkomt!!!!ben al wel mijn tweede kweek aan het plannen...loop zelf al met het idee om te scroggen de volgende ronde...nu nog leuk soortjes uitzoeken,wil paar verschllende...

                            Comment


                              #15
                              Re: sylvania growlux 250 watt hps

                              Je kan op wietzaadjes.nl per zaadje kopen hea

                              Comment

                              Bezig...
                              X