Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dringend hulp gevraagd! redelijk onzeker...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dringend hulp gevraagd! redelijk onzeker...

Korting op 420shop
    hallo, ik ben 19 jaar en ben bezig aan men 1ste kweek 3x Snowstorm DP #2 autoflower
    de planten zijn nu al 1 maand ver.. normaal zullen ze na 3 weken al moeten beginnen bloeien.
    Ziet iemand dit gebeuren?
    Het zijn Indicas en ik maak gebruik van 2 tl lampen en een constante temp tussen 19 en 25 graden
    zorg voor goede bewaring, maar planten hebben altijd 14 ipv 12 uur licht, (is dit in een ramp!

Oke, hier gewoon wat fotos! laat we weten voor wat tips en tricks aub
    IMG_0171 (2).jpgIMG_0172.jpgIMG_0173.jpgIMG_0176 (2).JPG

Re: Dringend hulp gevraagd! redelijk onzeker...

Zorg dat ze niet te nat staan. En zorg ook zeker voor precies 12 uur licht (14 uur is waarschijnlijk te lang).
    TL-lampen zijn goed voor de voorgroei, maar echt bloeien kun je er niet super goed mee denk ik. Voor de rest zien ze er leuk uit.

Edit: Oh, het zijn autoflowers. Probeer dan naar 18 uur licht te gaan!!!
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

ok tx

Comment

andere lampen gebruiken, dat is duidelijk te zien aan je bladvorming, loopt een beetje achter maaar zien er wel gezond uit hoor

Comment

Planten zien er zeer mooi uit hoor mag je trots op zijn laat de aarde ook af en toe goed droog worden.

Gr Bella
          God was never on your side..

Comment

een plant kan je niet forceren, zal waarscgijnlijk kleine opbrengst worden , kijk eens om nieuwe tl lampen te kopen met daglicht ipv cool withe, kost je niet veel maar zal wel helpen
            Aquafarm 400W HPI/HPS 1 plant SCROG
            groe(n)tjes for all

Comment

Bezig...
            X