Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De planten heb ik overgepot naar 11 liter potten toen ze 2 weken waren. Ze staan dus pas 2 weken in deze grond. De allmix zou voor 6 weken voeding moeten hebben. Kan het evengoed water tekort zijn? Ik geef ze om de 2 dagen ong. een halve liter per pot.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Hoe los ik stikstof tekort op? Heb eens gelezen dat je waxinelichtjes in je tent kan zetten....
Je kan ook een lichte dosis groeivoeding geven daarin zit veel stikstof.(wel de nieuwe bladeren goed inspecteren de komende dagen) Als ze te kort aan water hebben hangen ze er een beetje bij dus denk ook dat het stikstof tekort is.....Zuur je het water af naar een bepaalde waarde? Regen, leiding water?
Mja aarde heeft wel een buffer maar als je ph erg hoog is kan er toch eventueel een blokkade optreden, waardoor je een tekort krijgt van een stof... Beginnen bij het begin en inderdaad eens de ph meten en eventueel bijsturen, als je ziet dat het verslecht (zeker op nieuwe bladeren) moet je het in de voeding gaan zoeken succes!
Comment