Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gele bladeren!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Gele bladeren!

Korting op 420shop
    De bladeren worden snel geel, wie weet wat er aan de hand is?

DSCN7331.jpgDSCN7330.jpgDSCN7329.jpgDSCN7328.jpgDSCN7327.jpg

Re: Gele bladeren!

Ik denk stikstof tekort , maar doe zelf de test http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t=bladprobleem

Comment

Of overvoeding, staan erg donkergroen.
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Blijft gokken als je niet weet wat je geeft, hoeveel, onder hps, tneon, kaarslicht?

Comment

Hps 600, staan in de allmix van Biobizz. Zijn bijna 5 weken oud waarvan 1 week bloei.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

P.S. ik geef nog geen voeding.

Comment

Dan moet je misschien toch beginnen met een lichte dosering (bloei)voeding.
            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Wij van Weedjewel hebben ook ons oordeel klaar: "bladererenwordengeelwieweedwaterhandis-eritus" !!

Comment

De planten heb ik overgepot naar 11 liter potten toen ze 2 weken waren. Ze staan dus pas 2 weken in deze grond. De allmix zou voor 6 weken voeding moeten hebben. Kan het evengoed water tekort zijn? Ik geef ze om de 2 dagen ong. een halve liter per pot.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Hoe los ik stikstof tekort op? Heb eens gelezen dat je waxinelichtjes in je tent kan zetten....

Comment

Gele bladeren!

Je kan ook een lichte dosis groeivoeding geven daarin zit veel stikstof.(wel de nieuwe bladeren goed inspecteren de komende dagen) Als ze te kort aan water hebben hangen ze er een beetje bij dus denk ook dat het stikstof tekort is.....Zuur je het water af naar een bepaalde waarde? Regen, leiding water?

Comment

Nee nog niet afgezuurd, las net dat het te hoge PH kan zijn. Ik ga daarmee dus beginnen, Kijken wat het doet.

Comment

Gele bladeren!

Mja aarde heeft wel een buffer maar als je ph erg hoog is kan er toch eventueel een blokkade optreden, waardoor je een tekort krijgt van een stof... Beginnen bij het begin en inderdaad eens de ph meten en eventueel bijsturen, als je ziet dat het verslecht (zeker op nieuwe bladeren) moet je het in de voeding gaan zoeken succes!

Comment

Bedankt voor de tips!

Comment

stikstof te kort 100% beetje meer groei voeding geven 3a4 ml per liter

Comment

Gistfabriek zetten, dan zie je snel of het inderdaad stikstof-tekort is.

Comment

Dat gistfabriekje maakt CO2 das toch heel wat anders dan stikstof.
                              Last edited by FlintStoned; 24 December 2012, 00:27.

Comment

Bezig...
                              X