Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mijn vragen voordat ik aan een kweek begin
Collapse
X
-
Re: Mijn vragen voordat ik aan een kweek begin
hallo robbie
ik ben ook onlangs begonnen en ik laat men planten in een grow tent groeien met ook een 600 watt lamp, over de afzuiging kan ik je aanraden om een afzuigbox van 500m3 te nemen met een fancontroler met thermostaat (het is een eenmalige aankoop maar bevordert wel je voortgang en is energiezuiniger omdat je afzuiger niet altijd op maximaal hoeft te staan) ikzelf heb een koolstof canfilter van 30cm die 475m3 afzuigt, een koolstof filter laat geen enkele geur door en kan wel tot een paar oogsten meegaan. zelfs ruik je niks tijdens het drogen. kijk anders ook eens bij mij en doe wat ervaring op bij andere kweekverslagen.
succes,
hierbij de link van mijn kwekverslag http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...4-(sensi-seeds)
-
1.20m is niet zo hoog, met een 600w lamp ben je dan al 60/50 cm kwijt en de potten daar nog eens bij opgerekend. Hoogte zo hoog mogelijk dan hebben je planten alle ruimte en zit je later niet met te grote planten die je vervolgens nergens kwijt kan.
succes met je grow
Comment
-
Bedankt voor de snelle reacties, wat ik met me hok bedoel is dat ie 120x120 lengte bij breedte word en 180 cm hoog. En Nrh bedankt voor de tip qua afzuiging dat stelt me meer gerust. Maar hou je de geur binnen je woning? Ik zit er aan te denken om chocolope te kweken. Goed idee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nlrobbi View PostBedankt voor de snelle reacties, wat ik met me hok bedoel is dat ie 120x120 lengte bij breedte word en 180 cm hoog. En Nrh bedankt voor de tip qua afzuiging dat stelt me meer gerust. Maar hou je de geur binnen je woning? Ik zit er aan te denken om chocolope te kweken. Goed idee?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
check mijn verslag anders ook eens
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Postaankomend voorjaar natuurlijk
Comment
Comment