Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn vragen voordat ik aan een kweek begin

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mijn vragen voordat ik aan een kweek begin

Korting op 420shop

Re: Mijn vragen voordat ik aan een kweek begin

hallo robbie
    ik ben ook onlangs begonnen en ik laat men planten in een grow tent groeien met ook een 600 watt lamp, over de afzuiging kan ik je aanraden om een afzuigbox van 500m3 te nemen met een fancontroler met thermostaat (het is een eenmalige aankoop maar bevordert wel je voortgang en is energiezuiniger omdat je afzuiger niet altijd op maximaal hoeft te staan) ikzelf heb een koolstof canfilter van 30cm die 475m3 afzuigt, een koolstof filter laat geen enkele geur door en kan wel tot een paar oogsten meegaan. zelfs ruik je niks tijdens het drogen. kijk anders ook eens bij mij en doe wat ervaring op bij andere kweekverslagen.

succes,
    hierbij de link van mijn kwekverslag http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...4-(sensi-seeds)

Comment

1.20m is niet zo hoog, met een 600w lamp ben je dan al 60/50 cm kwijt en de potten daar nog eens bij opgerekend. Hoogte zo hoog mogelijk dan hebben je planten alle ruimte en zit je later niet met te grote planten die je vervolgens nergens kwijt kan.

succes met je grow

Comment

Na ne tijd is in de shop om groentjes gaan idd wel duur. Gewoon is heel goed rond lezen en verschillende kweekverslagen lezen.. Ikzelf ben een buiten kweker. Een tent enzoverder vind ik persoonlijk wat duur.. Nog veel succes nog met je dames !

Comment

Buitenkweek is idd veel goedkoper, ga je ook een verslag bijhouden?

Comment

ja ga nu maar buiten kweken lkkkkker koud en goedkoop

Comment

aankomend voorjaar natuurlijk

Comment

Bedankt voor de snelle reacties, wat ik met me hok bedoel is dat ie 120x120 lengte bij breedte word en 180 cm hoog. En Nrh bedankt voor de tip qua afzuiging dat stelt me meer gerust. Maar hou je de geur binnen je woning? Ik zit er aan te denken om chocolope te kweken. Goed idee?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nlrobbi View Post
                  Bedankt voor de snelle reacties, wat ik met me hok bedoel is dat ie 120x120 lengte bij breedte word en 180 cm hoog. En Nrh bedankt voor de tip qua afzuiging dat stelt me meer gerust. Maar hou je de geur binnen je woning? Ik zit er aan te denken om chocolope te kweken. Goed idee?
                  als je kweekruimte goed afgesloten(luchtdicht) is en je een toevoer en een afvoer heb met daartussen in een koolstof filter dan hou je zelfs je geur binnen je kweekruimte. neem aan dat dat de bedoeling is toch?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

check mijn verslag anders ook eens

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
                  aankomend voorjaar natuurlijk
                  dat begrijp ik, niet zo snel happen he hahaha

Comment

hou het bij 400W je gaat veel kosten en moeite sparen
                    je zal geen zwaardere afzuiging moeten kopen voor de temp onder controle te houden
                    en je zal hierdoor ook minder lawaai hebben
                    Aquafarm 400W HPI/HPS 1 plant SCROG
                    groe(n)tjes for all

Comment

Bezig...
                    X