Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Beginnen

Korting op 420shop
    Hallo,

Ik heb al een tijdje op het forum gekeken en heb, waarschijnlijk door te snel scrollen, toch nog wel wat vragen. Ik wil graag een plantje kweken in huis en eigenlijk in mijn slaapkamer. Ik heb al meer op het internet gekeken en aan anderen gevraagd hoe alles moest maar toch was het niet helemaal duidelijk en zag dat er ruim ervaren mensen hier komen.

Is het mogelijk om in een slaapkamer te kweken? En zo ja, kan ik simpelweg een pot met potgrond neerzetten met zaad? Ik heb gelezen dat er voldoende licht bij hoort komen te kijken, wat niet gek is, maar moet er een grote lamp naast gezet worden of kan een plant naast een raam ook zijn licht krijgen? Ook hoor ik waarschijnlijk met warmte rekening te houden en is het niet verstandig om in december te beginnen maar werkt een verwarming ook of niet?

Misschien allemaal wel te veel vragen om te beginnen maar voor dat ik aan zo'n onderneming begin wil ik eerst weten wat ik doe. Zomaar in het wilde weg gaan planten zal wellicht ook niet helpen. Dit zal misschien toekomstige ergernissen voorkomen of verkleinen.

Cannath

Re: Beginnen

Bouw een kastje of koop een tentje. Naargelang je budget gebruik je spaarlampen, TL/Tneon of HPS. Voor de geur heb je een filter nodig.
    Wil je resultaat, dan heb je voeding nodig. Er komt heel wat bij kijken en volgens mij staat dat echt wel goed op het forum uitgelegd

En nu een vensterbankkweekje houden, lijkt me niet het beste idee ooit. Grtz!
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

ik kweek ook gewoon in m'n slaapkamer, en dit gaat goed . Ik kweek toch enkel voor persoonlijk gebruik :p.
      Qua opstelling gebruik ik gewoon een 250 HPS lamp, waardoor ik geen last heb van warmte en met of zonder verwarming is het hier altijd tussen de 25 en 28 graden
      Een afzuiging voor de geur gebruik ik niet, is niet nodig bij mij en ik hou wel van die zalige weedgeur

Voor de plantjes zelf gebruik ik gewone 15l potten en hang de lamp altijd zo'n 30cm boven de dames. Als je Af's kweekt best je lamp de hele cyclus lang op 18/6 of 16/8 zetten, zo haal je het meeste uit je plantje

Voor meer info moet je maar eens m'n verslagen lezen of een berichtje sturen

Alvast veel succes
      250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

Ik doe het ook zoals El Nino, maar vanzelf kom je er wel achter wat het beste voor jou is.

Comment

Bedankt, ik zal eerst nog maar wat lezen en ik zal kijken wat het beste is.

Comment

goeie beslissing
            250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

Bezig...
            X