Hey ! Ik woon niet meer zo lekker dicht bij de nederlandse grens en dat brengt bepaalde ongemakken met zich mee . Hier is maar een oplossing voor en dat is groene vingers krijgen , maar de plaatselijke wetten etc. liggen nogal gevoelig , vandaar dat ik graag even jullie advies vraag. Ik heb een ingemaakte inloop klerenkast van 2,5 op 2,5m . We zijn geen 'grootverbruikers' (de tijden van een paar gr. per dag zijn lang voorbij) , endus hoeven we ook niet 'groot' te kweken. We dachten in deze inloopkast een voorgemaakte groeikast te zetten , zo een prefab kastje voor een 400w lamp , met alle toebehoren ineens bij. Het 'probleem' zit hem nog in de lucht aanvoer / afvoer . In de inloopkast is een ventilatie roostertje , en ik ben behoorlijk zeker dat dit uitkomt in dezelfde soort klerenkast bij het appartement van de buren hiernaast. Geen goed plan om deze als afvoer te gebruiken , dus dat rooster gaan we geweldig goed afsluiten. Nu zou de groeikast zijn lucht vanuit de klerenkast nemen (de deur naar de rest van het appartement is ook niet hermetisch dicht) en door de actieve koolfilter in diezelfde klerenkast terug 'uitduwen' . Als we nu deze klerenkast 2x daags verluchten (grote deur naar het balkon de kamer ernaast) , denken jullie dat die kan werken ? Heeft een ionizator ook nut om de geur moleculen uit de lucht te schieten ? Onder het motto een prent zegt meer als duizend woorden :
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
een kast in een kast
Collapse
X
-
Re: een kast in een kast
mss simpler om een gewone kweek kast te kopen voor een 150 euro ben je er vanafhttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
-
Re: een kast in een kast
Maar hoe zit het dan met de lucht aan en afvoer ? De kast kan toch niet gekoeld worden als hij de warme lucht uit de groeikast in de klerenkast blaast , en diezelfde terug binnen blaast in de groei kast ? Of kan een led lamp hier oplossing brengen ? Het is hier toch altijd 23 graden in huis . En gaan de plantjes geen co2 tekort komen zo ?
Comment
Comment