Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
oke dan probeer ik men plant enkele dagen rust te geven door het licht uit te laten en
heb alle licht gaatjes en lampjes opgelost tis nu zo donker kan nix meer zien
mss in de toekomst een tentje te zien halen
en trek het mij niet echt aan ben al blij dat er zo veel reacties zijn om mij te helpen
ben in ieder geval wa wijzer geworden
mercie voor de reacties
Die drie dagen donker, dat lijkt me in dit geval nogal overdreven. White Widows schieten makkelijk genoeg in bloei van zichzelf - ALS het donker genoeg is.
Ik zou 1 dag donker doen (dus aangesloten 2 nachten en 1 dag) en ze verder lekker op 12/12 zetten.
tis goed gekomen hij heeft al kleine knopjes gekregen
ma hoe moet ik da nu uit tellen voor dat de topjes klaar zijn ?
omdat mijn plant 8 weken vandaag is
Acht weken bloei betekent echt acht weken bloei. Dus inderdaad: Je hebt nog 8 weken te gaan.
Je mag je een beetje zorgen gaan maken over de hoogte van je planten. Reken erop dat ze zeker 2 maal zo hoog worden als ze nu zijn. Past dat nog onder je lamp? Zoniet, dan moet je je vast gaan verdiepen in knakken en buigen.
Wat knakken en buigen is, dat moet de zoekfunctie kunnen vinden. Dat is niet iets dat ik even in een postje kan beantwoorden.
Ben je toch aan het zoeken, zoek dan ook even op het werkwoord "toppen": het afknippen van de hoogste top. Het lijkt me verstanding om dat te doen, maar het is een afweging: Je mooiste top weggooien omdat ze misschien te hoog wordt.
Comment