Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Problemen met groei van plantje
Collapse
X
-
Re: Problemen met groei van plantje
Bedankt voor alle reacties!
Het rare eraan is dat dit m'n eerste goeie plantje was. Deze zat ook in de grootste pot, dus heeft ook de meeste voeding ter beschikking. Misschien doordat ik dacht dat in de grote pot wat meer water mocht, is het plantje verzopen... ?
Zou dit nog goedkomen? Heb nu onder de pot wat keukenpapier gelegd om het vocht er wat uit te trekken..
In de pot zit gewone universele potgrond van de AVEVE. Aan deze plant had ik nog geen extra voeding gegeven of toch als ik het me goed herinner heel weinig omdat ik dacht - met dat het plantje over de grootste pot beschikt - voldoende voeding kon halen uit de hoeveelheid aarde. Ik voorzie de andere plantjes dus beter verder met de voeding, want die reageren er precies goed op...
Comment
-
In hoeverre kan ik mijn potten met universele potgrond aanvullen met volgende voeding?voeding.jpg
Hoe regelmatig moet deze worden toegevoegd? Hangt dit af van de grote van u plant of hou je je best aan een schema?
Die HY-PRO heb ik reeds in enkele hele kleine hoeveelheden toegevoegd aan de 3 plantjes die, toevallig of niet, ook het best groeien... Hiermee doorgaan dus?
grtsAttached Files
Comment
-
In hoeverre kan ik mijn potten met universele potgrond aanvullen met volgende voeding?
dat gaat niet. aanvullen gaat alleen met een massa houdende substantie. zoals aarde of beton, maar bijvoeden hiermee
gaat prima
Hoe regelmatig moet deze worden toegevoegd?
regelmatig, volgens schema.
Hangt dit af van de grote van u plant of hou je je best aan een schema?
dit hangt af van de grote van je plant ja. en ja hou je het beste aan je schema. tenzij
je plantje tekenen geeft van overvoeding of te weinig voeding, dan pas je weer aan. en dat is
de truc van de groene vingers.
Die HY-PRO heb ik reeds in enkele hele kleine hoeveelheden toegevoegd aan de 3 plantjes die, toevallig of niet, ook het best groeien... Hiermee doorgaan dus?
als je schema zegt doorgaan, dan doorgaan
heel veel succes ermee, en die rare komt nog wel goed door
Comment
-
ok, blijf nog even doorgaan met die rare, maar zal ze mss volgende week vervangen door een andere, ben reeds nieuwe zaadjes aan het laten ontkiemen..
Ik beschik eigenlijk niet echt over een schema, ik geef de plantjes sporadisch water aan de hand van hoe droog de grond is...
Heb je soms tips?
Ik post binnenkort enkele foto's met de evolutie
Comment
Comment