Beste mede kwekers..
ik ben voor het eerst een kweekje begonnen met een secret jardin 120x120x180
had 5 zaadjes white widow royal queens
zijn ontkiemt in een bakje met wc papier is allemaal goed verlopen alleen nou heb ik een probleem...
ik heb ze gepot en voordat ze uitkomen wou ik ff me tentje testen op lv en temp.
heb 1 x een 600 watt lamp en als die uit is heb ik mooi 21/23 graden en lv 80%
maar zodra ik em aanzet gaat me temp rechstreek naar 31/33 en me lv 40/45%
terwijl me afzuiger staat te LOEIEN!!
heb er 2 emmers water in staan en 3 handoeken hangen maar zodra de lamp aangaat werk het voor geen meter
weet iemand hoe ik dit makkelijk onder controle kan houden voordat me vrouwkes naar boven komen?
nog 1 klein dingetje ik heb een fan controller met thermostaat..
dat oranje rondje op de thermostaat is de instel van de graden die je wil hebben in je tent neem ik aan?
maak niet uit waar ik em op zet de afzuiger gaat ong. voor 50 a 60% draaien..help??
groentjuss Erwin
ik ben voor het eerst een kweekje begonnen met een secret jardin 120x120x180
had 5 zaadjes white widow royal queens
zijn ontkiemt in een bakje met wc papier is allemaal goed verlopen alleen nou heb ik een probleem...
ik heb ze gepot en voordat ze uitkomen wou ik ff me tentje testen op lv en temp.
heb 1 x een 600 watt lamp en als die uit is heb ik mooi 21/23 graden en lv 80%
maar zodra ik em aanzet gaat me temp rechstreek naar 31/33 en me lv 40/45%
terwijl me afzuiger staat te LOEIEN!!
heb er 2 emmers water in staan en 3 handoeken hangen maar zodra de lamp aangaat werk het voor geen meter
weet iemand hoe ik dit makkelijk onder controle kan houden voordat me vrouwkes naar boven komen?
nog 1 klein dingetje ik heb een fan controller met thermostaat..
dat oranje rondje op de thermostaat is de instel van de graden die je wil hebben in je tent neem ik aan?
maak niet uit waar ik em op zet de afzuiger gaat ong. voor 50 a 60% draaien..help??
groentjuss Erwin
Comment