Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1rste kweekje 5x white widow royal queen seeds

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1rste kweekje 5x white widow royal queen seeds

jahwel ik heb de thermo hygro meter wel en nu ook op de grond gezet heb nu gedaan tot zover in de topic is besproken en.....de meter geeft aan....33.7 graden en 41% lv
    ik snap het echt niet

Comment

als de lv niet veel lager dan 40% komt is dat niet echt een probleem voor zaailingen. Je moet wel zeker onder de 30 graden proberen te blijven, liefst onder de 28 zelf. Dus je zal je inlaat moeten verbeteren.
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Op de lamp was niet goed, maar ik vermoed dat de lamp nu op de thermometer schijnt. Maak eens een afdakje zodat je de omgevingstemperatuur meet en niet de stralingswarmte van de lamp.

Comment

ok ga ik doen fransisp...ja denk dat ik zoliezo een aanzuiger moet gaan kopen hoop dat ze niet te duur zijn, had een complete kweektent gekocht dacht zal wel goed zijn

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

toch nog een poging gedaan alle handdoeken ververst raam wat verder open en zit nou op 30,5 is al een verbetering PLUS!! ik zie al een paar rood/groene steeltjes door de grond heen breken eindelijk ik kan gaan beginnen haha!!

Comment

Bezig...
          X