Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ben begonnen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

ben begonnen

Korting op 420shop
    hallo ben dus begonnen en wou eens weten of ik goed bezig ben. 2 weken geleden maandag ontkiemd tot zaterdag onder tl gestaan en zondag onder een 400w lamp. 18/6 potgrond gemengd met stekgrond geef water met wortelstimulator en booster. maar als ik zo rond kijk vindt ik de mijne nogal klein? graag tips. alvast bedankt20130103_171509.jpg20130103_171522.jpg20130103_171526.jpg

ben begonnen

Temperatuur? Luchtvochtigheid? Krijgen ze voldoende water? Ze lijken me idd een klein beetje achter te zitten...alhoewel... Geen al te grote zorgen maken. Probeer alle parameters juist te krijgen / houden en dat komt wel goed.

Opletten met druppels op bladeren en hps licht; werkt als een lens en je blad kan verbranden... Als je water vernevelt doe je dat best als de lamp net uit is.

Comment

Re: ben begonnen

tempratuur is lamp aan 28 lamp uit 24 luchtvochtigheid krijg ik niet hoger dan 40 en bedankt voor de tip zal ze voortaan later sproien

Comment

ze zien er gezond uit . Ze zijn idd beetje klein om al 2 weken oud te zijn maar da komt wel goed met die 400 wattjes. Staan ze nu altijd onder die 400w lamp ? en ik neem aan dat het een HPS lamp is ?

Succes ermee!
        250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

ze staan vanaf zondag continu onder die 400 watt en is hps en bedankt

Comment

Ok, je zal wel merken dat ze een stuk sneller zullen groeien. Best je lamp altijd op 35cm van je plantjes hangen, zo werkt je lamp het efficientst. Welke strain heb je gekozen btw ?

Comment

oke zal me lamp nog iets laten zakken dan/ en het is white widow

Comment

allright leuk, die heb ik voor de moment ook staan, ze is wel bijna klaar van mij .

Succes dermee, ik volg je verslagje

Comment

zag heb net ff gekeken ziet er goed uit bij jouw. en bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wwtje View Post
                    zag heb net ff gekeken ziet er goed uit bij jouw. en bedankt
                    heb nog een vraagje hoop dat iemand mijn daar andwoordt op wil geven heb een ventilator is het goed als ik die op mijn plantjes richt of niet alvast bedankr

Comment

ben begonnen

Mooi hoor, veel succes!

Comment

laat die tussen lamp en plantjes blazen !!

je plantjes zullen zoizo wel beetje mee bewegen

groetjes

Tevens pics nemen als lamp uit is aub !!

is mooier om naar te kijken
                        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

ff update had ze een par dagen geleden overgepot van 6 literpot naar 12 liter ging de vorige morgen kijken en schrok mijn eigen kapot alles hing slap en het ging niet goed. flink wat water gegeven met wortelstimulator en booster en aminio forte. en nou zien ze er zo uit. maar dan gelijk een vraag kan ik nou over naar de bloei? 20130111_221212.jpg20130111_221202.jpg20130111_221157.jpg

Comment

ben begonnen

Hangt een beetje af van je hoogte die je tot je beschikking hebt? En zoals k1 zegt zou het beter zijn dat je de foto's neemt net voor de lamp aan gaat of als ze net uit is, dan kan je beter oordelen over de kleur van de plantjes, ik zou ze zeker nog een week 18/6 geven, mss wel 2 weken zelfs, tenzij je de ruimte niet hebt....

Comment

sorry voor de foto. zal de volgende keer met licht uit foto nemen. de plantjes zijn mooi donkergroen van kleur. mijn hoogte is maximaal 160 dan blijft de lamp op een afstand van 60cm. deze heb ik trouwens ook verandert zit nou een 600 watt lamp in. maar zoals ik hier lees groeien ze nog 2 a 3 weken door. vandaar mijn vraag

Comment

Bezig...
                              X