Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zaadjes in mijn planten.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: zaadjes in mijn planten.

er is een groot verschil tussen een herma, en een plant die banaantjes aanmaakt, een herma kan je al spotten in het begin van de bloei want die heeft beide geslachtsorganen, een banaan komt er maar op als de plant al reeds in een verdere statium van bloei zit, dan zie je een soort van "banaantjes" zoals op Flint zen foto en die bevinden zich in de toppen, en niet in de oksels waar de ballen normaal hangen bij een man, of een herma

Comment

Even terug onder de aandacht brengen ...

Eindelijk een duidelijke verklaring en voorbeeld van die banaantjes gevonden

Comment

ben ook aan het kweken uit een zaadje van men weed en gelukkig nieks van wat ik hier lees kom ik tegen op mijn plant .maar denk in het vervolg dat ik toch aar zaadjes ga halen in een growshop of zo.gn risico

Comment

Ik heb weleens gehad dat ik doorkweekte in een koude ruimte om toch nog de milky trichomes op mn toppen te bereiken....de dames stonden uiteindelijk 13-14 weken te bloeien (ipv 8-9) toen ik opeens een zaadje ontdekte......Mij is weleens verteld dat je een plant zo kan stressen dat ze een mannelijk hormoon kan aanmaken en alsnog zaad kan aanmaken........

Comment

Bezig...
          X