Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zaadjes in mijn planten.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

zaadjes in mijn planten.

Korting op 420shop
    kan het zijn dat vrouwlijke planten zaden aanmaken zonder bevrucht te zijn?
    ik heb zaadjes maar ik ben zeker dat mijn planten vrouwlijk zijn, ik zie geen balletjes hangen.
    wat moet ik doen?

Re: zaadjes in mijn planten.

dan moet er volgens mij ergens in de buurt een mannelijke plant staan, voor de rest heb ik geen zinnige uitleg .

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

of een hermafrodiet maar er zijn geen balletjes te bespeuren dus waarschijnlijk ook niet denk ik

Comment

Laat eens een foto zien van jou vermeende zaadje
      God was never on your side..

Comment

Zo'n zaadje haal er je uit als je wiet schoonmaakt voor je joint. Verder is er niks mis met je wiet. De zaadjes zijn niet gefeminiseerd en hebben een behoorlijke kans op herma... maar voor in het bloemperk in de straat, van de zomer, is zo'n zaadje nooit weg.

(Je KAN natuurlijk even de politie bellen, en melden dat er in jouw blok iemand mannelijke hennep kweekt en dat er sprake is van overlast. Dan komen ze beslist langs.)

Comment

't Is een binnenkweek toch ?
          Dan zul je toch ergens ballen in je hok hebben hangen.

tn_fototoestel.gif

nb. Of ergens in huis of ergens anders waar je met dezelfde kleren aan geweest bent.
          Last edited by QnQ; 8 January 2013, 17:42.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ik heb een paar foto's gemaakt maar ze zijn heel onduidelijk.

STA72968.JPGSTA72961.jpg
            Last edited by wesse; 8 January 2013, 21:12.

Comment

jup dat zijn zaden, jandorie .. even serieus, ik zie het probleem niet echt.
              of je kocht de wiet en hebt wat pech dat het niet geheel onbevrucht is. zaadjes uitpulken is wat geleuter maar het rokertje blijft zowat hetzelfde. (geen idee wat je dan hebt dus het kan goed of minder goed uitdraaien)
              of je kweekte deze plant en hebt de pech gehad de hermafactor niet gezien te hebben (kunnen soms zo klein zijn en verborgen onder of achter een vrouwelijk kenmerk) - in dit geval wil je mss niet verder kweken met het zaad. stuur het op naar weed lover
              of je kweekte deze plant en verwijderde een ventje te laat .. zou dan 'natuurlijk' bevrucht zijn en mijn inziens kan je dan wel verderkweken.

als je nog van deze wiet hebt, ga opzoek naar waar je het zaadje vind, zoek mannelijke kenmerken in de buurt van de vindplaats. vind je echt niks dan heb je geluk

en nee voor jou gelden die groei en bloeiweken niet (?)

Comment

misschien komt er wel wat leuks uit als je ze in de grond stopt

Comment

Zijn het niet gewoon opgezwollen calyxen?
                  Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

one-cannabis-male-flower-sack.jpg
                    Normale opengesprongen stuifmeelbal. Een volle herma maakt dus ook van deze ballen aan met 4 a 5 helmdraden er in, in de helmhokjes zitten de pollen. De bal springt na een week of 2 a 3 na vorming open als een parapluutje en de pollen komen vrij uit de helmhokjes.

P1120510.jpgP1120492.jpg
                    Last edited by FlintStoned; 8 January 2013, 22:26.

Comment

als het zaadjes zijn hoe komt het dan dat de meeste 2 haartjes hebben of is dat gewoon zo.
                      en als er zaadjes erin zijn dan smaakt het toch niet zoals de vrouwelijke plant het effect is toch een pak minder of ni

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Flintstoned, bedankt voor de info, ik ben er een heel stuk wijzer van geworden.
                      kunnen er ook haartjes uit de zaden komen als ze nog aan de plant zitten of zijn het dan zowiezo calyxen?

Comment

mijn plant staat al 7 weken in bloei, ik heb vandaag banaantjes gevonden en ik heb het weg geknipt. kan ik mijn plant nog redden door nu al te knippen? de zaadjes zijn nog heel klein.
                        als ik de toppen afknip tot aan de bloemen (zo weinig mogentlijk tak) om te drogen groeien de zaadjes dan nog verder en veranderd dat iets aan de kwaliteit van mijn wiet?

mijn luchtvochtigheid is redelijk hoog (+/- 80 met afzuiging aan met licht uit +/- 50 met licht aan) kan dat iets met dit probleem te maken hebben?
                        kan teveel voeding hier ook kwaad aan doen?
                        Last edited by wesse; 9 January 2013, 21:35.

Comment

Zou ze gewoon laten zitten ze zitten er nu toch een maal dan kan je ze maar beter goed afrijpen
                          God was never on your side..

Comment

laat staan en haal die zaadjes eraf als je ze geknipt en volledig gedroogt hebt.Heb dit ook voorgehad, mijn eerste kweek: zaadjes besteld (fem) en er zat 1 herma bij. Wiet is rookbaar en zaadjes heb ik hergebruikt en kreeg terug herma. Ben er daarna maar mee gestopt..

Comment

iedereen bedankt voor alle info.
                              ik heb nog wel 1 vraagje... wanneer kan ik al zien dat ik een herma heb (in het begin van de bloeifase of later)?

Comment

Bezig...
                              X