Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke voeding kopen voor mijn binnekweek
Collapse
X
-
Re: Welke voeding kopen voor mijn binnekweek
Laat mij maar beginnen met een tip voor de volgende ronde. Bloemen worden normaal niet gebruikt voor menselijke consumptie. Potgrond voor bloeiende gewassen (en voeding voor bloemen of kamerplanten) bevat mogelijks elementen die ook niet zo geschikt zijn voor menselijke consumptie. Gebruik de volgende keer DCM potgrond voor groenten en kruiden, hebben ze ook bij de AVEVE. Kweek ik al een tijdje op zonder problemen.
Dit gezegd zijnde, zolang ze groeien en wat voeding nodig hebben, kun je volstaan met wat biologische voeding of tomatenvoeding, maar in de bloei gebruik ik toch ook wel specifieke groei-voeding voor wiet (van Plagron)
Comment
-
Re: Welke voeding kopen voor mijn binnekweek
Bedankt voor de antwoorden, de growshops in belgie liggen jamer genoeg wat aan de andere kant en dan zou de heksenketel (in nederland) nog het dichtst zijn. Online zie ik wat tegen op want meestal zijn de verzendingskosten bijna meer dan 1l bloeivoeding. Weet er iemand toevallig wat ongeveer de samenstelling is van een goeie voeding voor plantjes in de bloei, kan ik misschien eens zoeken naar een gelijkaardig alternatief in het tuincentrum..
Comment
Comment