Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beetje vergeelde blaadjes die naar beneden buigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop
    Hallo iedereen!

Ik wou toch even aan de experts vragen om hun mening. Gisteravond al eventjes op de chatbox aangehaald, maar zonder foto was het natuurlijk moeilijk te bespreken. Nu is het me gelukt om de foto up te loaden.

De blaadjes van 1 van mn plantjes voelen redelijk 'dik' aan en buigen naar beneden.
    Ook zie ik een beetje vergeling op de blaadjes van verschillende plantjes. (het is weinig, maar teveel naar mijn smaak! )

Ik heb al op internet zitten zoeken en lezen over voedingstekorten e.d. , maar voor de leek kweker lijken sommige aandoeningen sterk op elkaar.

Persoonlijk denk ik dat de grond te nat is geweest en te hard aangedrukt. (but correct me if I'm wrong)
    Ik had er hydrokorrels bovenop gelegd, maar de volgende dag er weer afgehaald.

Ondertussen heb ik de grond wat los gewroet om meer lucht te regelen voor de wortels.

De plantjes staan in Plagron Lightmix, en ik geef ze momenteel voeding van Hesi. (halve aanbevolen hoeveelheid)

Gewoon even afwachten?

Sorry voor de niet optimale foto, het is een HPS foto, maar met witbalans geknoeid
    86zPO.jpg

Alvast bedankt voor de reacties!

KK
    KK
    sigpic

Re: Beetje vergeelde blaadjes die naar beneden buigen

Hey ik denk dat je de oplossing al hebt gevonden!! ze staan volgens mij te nat.
    De huidmondjes in het blad staan helemaal open ( bol blad ) om zoveel mogelijk te verdampen ten gevolge van de natte grond.... dit is mijn denklogica toch.
    mss ben je er wat mee !! Succes!

grtz
    Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
    A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Hey HashiZall,

Bedankt voor je reactie! Nou ik zat dan toch in de goede richting te denken ik laat de grond wat droger worden en ik zal kijken hoe het evolueert.

Cheers!
      KK
      sigpic

Comment

\hier zien we claw blad dat is echt niet omdat de huidmondjes open staan hoor je hen een watertransport probleem de huidmonden staan dicht anders doet ze dit niet, haskiall mat alle respect
        maar euh,

Comment

Hoi FlintStoned,

Zou het dan een voedingprobleem zijn? teveel of te weinig N?

Thanks!

Edit: sorry, verkeerd gelezen. Hoe los ik een watertransport probleem op?
          Last edited by Kottonmouth King; 14 January 2013, 02:25.
          KK
          sigpic

Comment

Tampons in de grond duwen en ventilator dr op.

Comment

Volgens mij zit er veel stikstof in bloed of ben ik verkeerd ingelicht? Hetgeen fluit zegt kan dus kloppen, al moet je wel net geluk hebben dat je wijf in der leukste periode van de maand zit

Comment

kijk, dit is een interessante tip

Haha smowkie, ja ik zal es kijken hoeveel ze er nog heeft liggen.. als er nog maar 10 zijn ... dan kan ze van mijn part terug naar de winkel gnehehe
                KK
                sigpic

Comment

Bezig...
                X