Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mongooltje of ander probleem ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

mongooltje of ander probleem ?

Korting op 420shop
    Zou dit een mongooltje kunnen zijn ? De nieuwe bladeren zien er echt niet goed uit. De andere 2 die ik heb staan doen het iets beter. Ze zitten al in week 5 van de groei onder een 400w hps. Ik heb ze 3 dagen geleden getopt. ze staan ook al 1 week in de batmix en hebben enkel wortelcomplex gekregen (volledige dosis om de 2 dagen). soortje is super silver haze van greenhouse company.

foto van slechte:
    foto (40).jpgfoto (41).jpg

foto van de betere
    foto (42).jpgfoto (45).jpgfoto (43).jpgfoto (44).jpg

Re: mongooltje of ander probleem ?

Voor 5 weken groei zijn die nog heel klein. Ze worden afgeremd. Zit je pH goed en niet te nat?
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

Comment

hoe is je LV ? en heb je trek in je hok ?

Comment

als je al 5 weken aan het voorgroeien bent zijn ze allemaal wel een beetje down.

gewoon verder laten groeien en doe wat met de bovenstaande tips dat worden het nog mooie planten alleen het duurde wat langer.

succes

Comment

foto (46).jpg

Ik heb ook de kleienere evenveel water gegeven als de grote, ik heb nu ook witte papieren op men grond liggen zodat het bovenst gedeelte niet uitdroogt. De 2 kleinere heb ik niets gegeven en de grote 220ml omdat de meter bijna op dry stond. Welk is de beste stand voor planten op deze meter ?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

(op de foto is het de vochtigheid die aangeduid wordt )

Comment

Het zijn stekken zo te zien en deze hebben toch echt een hogere LV nodig dit kan de omhooggekrulde bladkartels verklaren.Laten we ff hopen dat Monty of 1 van de andere l33ts reageren dan weten we het snel.
              En over die meter koop ff een tensiometer voor je watergift,deze zal je een hoop plezier doen beleven.

Comment

Jip, LV moet veel hoger voor stekken. Je zult moeten een alternatief vinden voor je lichtgevende bevochtiger.
                En die 2-in-1 meters zijn ook niet zo super betrouwbaar. Ph-probleem zal het wel niet zijn. Ik denk wel nog altijd dat je grond te nat kan staan. Grtz
                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Dit zijn geen stekken, komen van zaadjes, heb al gehoord dat luchtvochtigheid niet zo veel rol speelt bij zaailingen, of tog niet ?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

er staat wel een waaier voor de lucht te homogeniseren ook in den tent, deze is niet rechtstreeks op de plant gericht.

sorry voor de dubbelposting

Comment

LV is dan indd geen probleem,ze hebben wel wat last van trek misschien hier is wat aan veranderen,en hoe hoog staat je lamp ?
                    Last edited by showtime; 16 January 2013, 14:24.

Comment

men lamp staat op 35-40cm van de top van de plant tot lamp. De waaier staat er niet recht op maar je ziet wel dat de bladeren een beetje bewegen, of zou ik de waaier dan beter afzetten ?

Heb nu ook de laatste 2 dagen geen water meer gegeven.

Comment

Neen das geen mongool. Cannabis sativa heeft 20 chromosomen een mongool 24 en jij 23.

Comment

ik zou nog geen waaier aan zetten als ik jou was

Comment

Yep, ze heeft gewoon wat last van de tocht.
                            En til die slimme zakken gewoon ff op, dan weet je of ze vol water zitten of droog staan.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ik denk te nat waardoor de wortels geen ruimte meer hebben om zich uit te breiden en het werk te doen wat de wortelkes moeten deon
                              Geen woorden meer voor zinnen!

Comment

Bezig...
                              X