Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stretch of toch niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Stretch of toch niet?

Korting op 420shop
    image.jpg
    Roll Roll Roll the Jhoint, twist it at the end. Light it up, take a puff, and pass it to a friend.

Re: Stretch of toch niet?

Als ie blijft strekken (stammetje groeit, maar de blaadjes niet), haal je je lamp best een paar centimeters naar beneden. Je temperatuur en LV zijn goed.
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

ja hij is wel beetje gestrekt ja!
      pak een beetje aarde van de zijkant, met je handen stouw je het plantje ong 2/3 dieper
      goed besproeien en goan!

ps een beetje wortelstimilator doet ook wonderen begin met 1/4 van de toegestane hoeveelheid en bouw dat rustig op en dat geef je plus minus 1week

hoop dat je geholpen ben

Comment

Daar hangt geen 400W HPS boven. In de reflectie van het weerstation lijk ik meer de contouren van een spaarlamp te zien.... De lamp brand en geen geel hps licht op jou foto.... Wel eerlijk zijn he...

Ondanks die opmerking, of welke lamp er nu boven hangt, aan de strekking te zien hangt ze duidelijk net iets te hoog. Zakken dus met die handel, en als de lamp niet verder kan zakken, de pot omhoog!!!!
        Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fruitboer View Post
          Daar hangt geen 400W HPS boven. In de reflectie van het weerstation lijk ik meer de contouren van een spaarlamp te zien.... De lamp brand en geen geel hps licht op jou foto.... Wel eerlijk zijn he...

Ondanks die opmerking, of welke lamp er nu boven hangt, aan de strekking te zien hangt ze duidelijk net iets te hoog. Zakken dus met die handel, en als de lamp niet verder kan zakken, de pot omhoog!!!!
          nou nou, wat je ziet in de reflectie is een looplamp. Zaklamp dus. De hps was juist een paar minuten uit voor de nacht en ik wou de foto nog snel even maken. Toch bedankt
          Roll Roll Roll the Jhoint, twist it at the end. Light it up, take a puff, and pass it to a friend.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Robert996874 View Post
            nou nou, wat je ziet in de reflectie is een looplamp. Zaklamp dus. De hps was juist een paar minuten uit voor de nacht en ik wou de foto nog snel even maken. Toch bedankt
            sorry vriend, dat is toch echt een plug en grow spaarlamp van 125 of 250 watt(een loop lamp word niet in die vorm(buisjes) gemaakt), hang deze gewoon op een 10 cm van je plantje mits dit kan met de temperatuur. ZO LAAG MOGELIJK
            sigpic
            Werkzaam in de medische groenvoorziening sedert '93

Comment

Ik vind het strekken reuze meevallen ze is al haar eerste ware blad aan het maken direct boven je lopblaadjes, Als ze echt op zoek naar licht was zou de meer in lengtegroei investeren en ook al strekking vertonen tussen node 0 en 1. Ik zou er NIET korter opgaan maar zo laten. Temp. is prima nu.

Moeilijk schatten hoe hoog dat steeltje nu is maar een cm of 6 tot 10 tot je lobblad is heel normaal.

pak een beetje aarde van de zijkant, met je handen stouw je het plantje ong 2/3 dieper
              goed besproeien en goan!
              Dit raad ik je af. Ze nu dieper proberen te duwen heeft tot gevolg dat alle haarworteltjes afbreken die moet ze dan opnieuw maken. Ik zou die zo laten gaan en als je haar dan verpot die zo diep zetten dat de lobblaadjes een cm boven het maaiveld uit steken.

Comment

Kijk dit is een antwoord waar ik iets mee kan flintstoned! Nu begint ze ook al aan de nieuwe blaadjes net boven de twee eerste "ware blaadjes" geduld...........en nog eens geduld

echter, verpotten moet ik niet want ze staat al in een 19l smartpot met plagron growmix

bedankt en groetjes
                Last edited by Robert996874; 17 January 2013, 12:40.

Comment

mooi laten gaan, zit lichte strek in maar zolang die niet omvalt is dat best ok. het is wat spelen met de afstand. zoals altijd met cannabis is het zelf wat uitzoeken wat de ideale hoogte wordt. marges waar tussen dat licht kunnen ze u wel geven maar niet exact hoe hoog.
                  lijkt mij nu ook eerder dat er geen hps bovenhangt nu aan je foto te zien. maar erover liegen zou enkel maar in je eigen nadeel zijn.

good luck

Comment

Als ze nu reeds node twee eruit gooit vlak boven die eerste ware blaadjes dan is ze dus duidelijk bezig met bladaanmaak en heeft die genoeg licht.

In het begin als ze een node of 3 tot 5 heeft gemaakt zal je stam al flink dikker zijn maar dat stukje van aarde tot je lobblaadjes blijft eerst nog vrij dun. Dit is echter normaal en komt later vanzelf goed.

Succes.

Comment

Ik was deze topic eens even aan het doorlezen toen ik die irritante berichten nog eens tegen kwam. Even het bewijs dat er wel een hps hangt:
                      Attached Files

Comment

Ja mensen weten het wel hier met welke lamp je kweekt hahaha
                        dat eerste stukje stretcht bijna elk plant.....hij is ook schuin van onder op de foto gezet dus lijkt groter dan hij is...
                        pas vanaf dat kleine plantje gaat ze internodes maken en als daar veel ruimte tussen komt spreek je
                        eigenlijk pas echt van "stretchen"
                        Ik zou hem gewoon overpotten na een paar dagen als ze iets sterker is en dan aanvullen tot de lob blaadjes....
                        maar dat was al 4 weken geleden dus dat zal wel los gelopen zijn:-p
                        "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

Ja, dat ga ik de volgende keer ook doen. Maar helaas stond ze dit maal al in een grote pot. En het is ondertussen inderdaad al een hele struik. De eerste kroontjes zitten er al in haha. Ze gaat er lekker tegen. Toch bedankt

grz robert

Comment

Bezig...
                          X