Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnen een autoflower met zonlicht kweken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Binnen een autoflower met zonlicht kweken?

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Binnen een autoflower met zonlicht kweken?

    hee hesher
    nee denk niet dat dat m gaat worden zonder lamp maar wat is de reden dat je echt geen lamp wilt?
    je kan ook beginnen met duo fluo 2x55watt
    heb je toch lekker je eige rokertje

    Comment


      #3
      Re: Binnen een autoflower met zonlicht kweken?

      Ik heb er nergens plaats voor en ik heb geen idee hoeveel me dat aan elektriciteit gaat kosten. Ik kan moeilijk men kleerkast leeghalen? En dan heeft hij nog niet eens voldoende lucht veronderstel ik? En wat mag die lamp me wel niet kosten?

      Ook ken ik wel mensen (maar ik zie ze niet vaak helaas) die gewoon voor zo ver ik weet een ontkiemd zaadje in de veranda hebben gegroeid. Maar die hebben wel reeds enige ervaring.

      Comment


        #4
        Re: Binnen een autoflower met zonlicht kweken?

        Jou probleem brengt mij op een idee, ik ga de laatste week mijn autoflowers in de vensterbank zetten.

        jou ongeluk is mijn geluk.

        greetz

        Comment


          #5
          Re: Binnen een autoflower met zonlicht kweken?

          @Hesher: Je bent kennelijk nog niet toe aan een investering, dus ik zou zeggen "gewoon doen!".
          Kamerplanten groeien ook op de vensterbank, dus Cannabis zal ook best groeien.
          En misschien oogst je er wel een grammetje van, 't zal geen kwaliteit zijn, alleen wat kleverig blad en takjes, maar 't is toch leuk.

          Als je echt groene vingers hebt kan het best in een flinke plant resulteren, dat is al bewezen op dit forum, zoals je ongetwijfeld al gelezen hebt in de kweekverslagen enzo.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Binnen een autoflower met zonlicht kweken?

            Oorspronkelijk geplaatst door stakkervanger View Post
            Jou probleem brengt mij op een idee, ik ga de laatste week mijn autoflowers in de vensterbank zetten.

            jou ongeluk is mijn geluk.

            greetz
            Heh, veel succes ermee

            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            @Hesher: Je bent kennelijk nog niet toe aan een investering, dus ik zou zeggen "gewoon doen!".
            Kamerplanten groeien ook op de vensterbank, dus Cannabis zal ook best groeien.
            En misschien oogst je er wel een grammetje van, 't zal geen kwaliteit zijn, alleen wat kleverig blad en takjes, maar 't is toch leuk.

            Als je echt groene vingers hebt kan het best in een flinke plant resulteren, dat is al bewezen op dit forum, zoals je ongetwijfeld al gelezen hebt in de kweekverslagen enzo.

            Comment


              #7
              Re: Binnen een autoflower met zonlicht kweken?

              zoek eens in de micro topics en zie eens wat daar 10 tallen zeer goede voorbeelden staan uitgewerkt hoe JIJ het ook zou kunnen doen.
              zo kom je sneller alles te weten als alleen wat simpele vraagjes stellen die je in feite zelf had kunnen beantwoorden
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                Re: Binnen een autoflower met zonlicht kweken?

                Ik heb gisteren een hele avond gespendeerd aan opzoeken. Er zijn gewoon zoveel manieren, types en woordgebruik. Ik zal nog wel wat verder zien , maar soms zijn de antwoorden in een topic nogal verdeeld, of is het niet helemaal mijn situatie.

                Maar ik zoek dapper voort.

                Comment


                  #9
                  Re: Binnen een autoflower met zonlicht kweken?

                  daarom is het ook voor iedereen verschillend en krijg je tal van verschillende antwoorden.
                  iedereen moet toch zijn eigen manier vinden wat voor hem mogelijk is of het beste werkt en dat kunnen anderen niet voor je bepalen.
                  jij weet beter als geen ander wat je te besteden hebt of wilt besteden en je kent je eigen stuatie het beste van allemaal want je leeft er dagelijks in.
                  vandaar eerst eens 'n basis leggen voor jezelf voor je met vragen komt waar toch verschillende antwoorden op gegeven worden.
                  lees je rijk en word de hobby meester
                  maar eerst leren lopen voordat je wilt gaan rennen
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #10
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: Binnen een autoflower met zonlicht kweken?

                      dus jij haalt van elke autoflower onder tl's 50 gram per plantje wil jij beweren?
                      en dat met 'n te hoge temperatuur va 27 graden celsius!
                      en met gewone potgrond in plaats van growmix!
                      en dat met 5-8 spaarlampen van 20 watt!
                      laat die resultaten maar eens zien dan
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment


                        #12
                        Re: Binnen een autoflower met zonlicht kweken?

                        Dude, ik geef je mijn ongezouten mening hierop:

                        Verdiep je eens in HPS, een 250wattHPS kost je ker maand ~25euro.
                        Daarmee oogst je na ~2.5 maanden ~0.5gram/watt; dus ongeveer 125 gram.
                        Omgerekend kost een onsje wiet al ongeveer 400 euro.
                        Reken uit je winst/besparing.
                        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                        Comment


                          #13
                          Re: Binnen een autoflower met zonlicht kweken?

                          Bedankt, dit is een erg nuttige post, precies wat ik zoek.

                          Ik had het toch wel onderschat, ik dacht dat ik toch wel wat kon oogsten met gewoon zonlicht (gram of 4?). Misschien is een micro kweekruimte maken de beste optie, of wachten tot ik buiten kan kweken misschien. Ik heb een nonkel die twee plantjes buiten heeft gegroeid zonder erg speciale zorg, en daar is toch wel een gram of 20 van gekomen.

                          Ik heb ontzettend veel electronica en PC gerief liggen, en een kastje zoeken of desnoods maken lukt me ook wel. En ik heb zowiezo wel ergens een paar TL lampen liggen (of op zen minst wel de armaturen), dus dat is ook wat uitgespaard. Potgrond valt ook wel bij famillieleden te vinden. Enkel een tijdklok, misschien enkele extra TL buizen en de electricteitskosten dus.

                          Comment

                          Bezig...
                          X