Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
kiemplantjes
Collapse
X
-
Re: kiemplantjes
kan er weinig aan zien.heel veel water hebben ze nog niet nodig zo op het begin, gewoon wat vochtig houden.Zie ik op foto 3 nu een wortel uit het steeltje komen en de grond in gaan? Heb je ze niet te ondiep in de grond gelegd?Mocht dit het geval zijn zou het misschien kunnen dat de wortels aangetast zijn door het licht.Is maar een theorie natuurlijk ik heb geen idee of dit het daadwerkelijk kan zijn.Hoeveel water geef je en voeding en wat voor grond?
-
2013-01-24 08.22.14.jpg2013-01-24 08.27.51.jpghallo het zijn intussen kleine plantjes geworden maar heb er problemen mee de blaadjes worden geel aan de rand en sommige beginnen al samen te krullen aub help
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
ik gebruik potgrond van de growshop van canna en geef niet zoveel water ik besproei de grond af en toe met een plantespuit ik durf ze niet teveel geven want de vorige keer keer waren al men plantjes verzopen en voeding geef ik nog niet omdat de potgrond toch voedingrijk genoeg is in het begin
Comment
-
ik heb een 600 w lamp hangen en die brand 24 u omdat het autoflowers zijn en de temperatuur word te koud als ik hem uit doe ik heb de aarde een paar keer besproeid met plantenspuit dus dat de aarde veel te droog dat denk ik ook niet is deze lamp niet te zwaar voor die kleine plantjes
Comment
-
Of nat gesproeid met het licht aan, da's ook afdoende tegen wietplanten.
Hier is trouwens het forum over bladproblemen.
Comment
-
heb 2 plantjes staan die het wel overleven en kun je zaai en stekgrond kopen in de growshop
zijn deze nog te redden of sterven ze zoiezo
zijn deze nog te redden of sterven ze zoiezo
Comment
-
De wortel zit al 10cm diep, de haarwortels zijn ook al centimeters.
Die krijg je er sowieso niet uit zonder beschadigen.
Op de site van Canna kun je heel mooi zien wat voor aarde je eigenlijk hebt.
Je kunt via het batchnummer (op de zak) een mooie analyse bekijken. (Als alle fabrikanten dit eens deden)
Ik lees globaal een EC van rond de 1 dus da's helemaal niet zo hoog.
Als je niet bijgevoed hebt zouden ze daar niet dood aan moeten gaan.
Ik denk dat misschien de temperatuur te hoog is geweest, of dat je er een fan op hebt gericht ofzo.
Die 600W lamp heb je wel op een meter gehangen de eerste dagen ?
Ik zou ze vooral niet nat sproeien, maar eerder wat extra wateren. (zonder voeding of iets. pH 6.3)
Langs de rand van de pot kun je rustig gieten, dat trekt dan vanzelf naar het midden en komt de zoekende worteltjes tegen.
Niet TE nat natuurlijk, maar ik zou wel een paar keer per dag zien dat ze lekker vochtige staan.
Comment
Comment