Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Elt Vsa aansluiten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Elt Vsa aansluiten

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb hier een elt vsa liggen, die is inmiddels aangesloten en werkt ook gewoon. Maar toch heb ik er een klein vraagje over, ik ben al aan het zoeken geweest op het forum en ik heb google al afgestruind, maar toch kom ik het antwoord op mijn vraag niet tegen.

    Hopelijk kan iemand mij hier even mee helpen.

    vsa.jpg

    Ik heb precies dezelfde vsa als hier boven is afgebeeld. Nu wil ik graag weten op welke aansluiting de fase / nuldraad zou moeten.
    Kan iemand alsjeblieft even helpen ?

    MVG: Aequitasz0r

    #2
    Re: Elt Vsa aansluiten

    Hallo aequitqsz0r,

    Die vraag had ik een paar dagen geleden ook. De stroom (L) moet naar de lampvoet werd mij toen verteld. Dat is op jouw tekening de A.
    Veel succes

    Groetjes Jan

    Comment


      #3
      Re: Elt Vsa aansluiten

      Hallo,
      Alles hangt natuurlijk af van je elektrische installatie,en waar,in welk land je woont.
      Zelf ben ik pas begonnen met m'n eerste kweek,ik ken er dus nog geen reet van!
      dankzij dit forum heb ik we een schakelkast kunnen opstellen.(harstikke bedankt)
      IMG_0078.jpgIMG_0135.jpgNumériser.jpg

      Zelf zit ik met 2fasen.Zowel het linkse als het rechtergat im mijn prise heeft stroom.Ik heb dit dan ook niet gevolg enzomaar aangesloten.
      Blijkbaar zonder problemen,dit boeltje draait nu al 4dagen op 20/4.
      Succes ermee!

      Comment


        #4
        Re: Elt Vsa aansluiten

        Hoi Kwintenjan en Kali,

        Allereerst bedankt voor jullie reacties !
        Ik had hem dus precies zo aangesloten als kwintenjan zei, die aansluiting zal dus ongetwijfeld goed zijn. Het spul draait ook uitstekend moet ik zeggen!
        Wel heb ik toch 1 probleem, ik heb namelijk mijn davin dv12 schakelaar opgeblazen. Ik heb geen flauw idee waar de fout nu zit, maar heb de winkel al gebeld waar ik hem gekocht heeft, en die denkt dat het dus daadwerkelijk aan de schakelaar ligt.

        Kali, je hebt het wel nice aangesloten moet ik zeggen, ik denk dat ik zelf ook een rol van dit soort installatiekabel ga halen. Dit zou zowieso beter moeten zijn omdat de aders van massief koper zijn, en dikker. Heel slim van je om het zo aan te sluiten, ik ga dit ook zo maken vanavond!

        Mijn plantjes draaien nu 3 dagen op 18/6, alleen zonder schakelaar op dit moment ( wat irritant is ) gelukkig is er morgen weer een andere schakelaar dus zou het helemaal goed moeten komen weer

        Nogmaals thanks voor jullie reacties !!

        Comment

        Bezig...
        X