Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

400, 600?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 400, 600?

Iemand met kennis van zaken haalt meer uit 1 keer 600 dan ne noob uit 2 keer 400. Leuk als je rekent wat het je maximaal zou kunnen opbrengen. In de praktijk ligt dat anders. En dan spreken we over gram per watt. Wat haal je als beginner? 0,5 - 0,6? Een volleerde kweker gaat 1 op 1 halen of hoger. Reken nu nog maar is na

Comment

Noobs, tjsa... Weet je nog van "Tims Tuintje", met zijn oogst van 20 gram? Die heeft amper zijn electra terugverdiend, als 'ie al had durven verkopen... Die jongen mag volgende keer wel goed aan zijn lampen rekenen om geen verlies te draaien.

Maar over wat verschillende kwekers uit hun lampen draaien: Moet je deze lijst een doorkijken:

Dat is de ruwe data van een onderzoek naar wat kwekers nou werkelijk uit hun licht en hun oppervlak halen. Heel leuk, als je van feiten houdt.
      Last edited by Blani; 22 January 2013, 20:12.

Comment

Nah, ik ben meer een fictie persoon. Onlangs nog 3 kg geoogst van 5 autoflowers onder 250 watt op 12/12. 18 maanden voorgegroeid wel. Nog pech dat het herma's waren, het had 5 kg kunnen zijn.

edit: Tim's tuin gaat de annalen in als de slechtste volledige ronde onder hps ooit.

Comment

Drie kilo... Je mag alleen het rookbare wegen, Beowulf. Tenzij jij natuurlijk de takken, de bladeren, de grond en de plastic pot meerookt. Dan heb ik niets gezegd.

Comment

Zolang je je dit afvraagt zou ik lekker rustig beginnen met een 400W lampje.
            Er speelt zoveel meer mee.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik zou een evsa kopen en dan kan je 400 en 600 proberen.

Comment

Bezig...
              X