Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Neville haze, ten einde raad ...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Neville haze, ten einde raad ...

Korting op 420shop
    Plant heeft 10tal dagen gegroeid onder tl lampjes 18W en vertoeft vandaag 85 dagen onder 600W HPS op 12/12,
    haar zussen zijn ondertussen prachtige dames geworden, moet wel bijvertellen dat geen enkele plant op de andere lijkt ...... zelfs niet voor leek, maar ben tevreden omdat het uiteindelijk allemaal wel lekker zal zijn.
    Iemand enig idee wat ik alsnog kan uitrichten, heb de laatste tien dagen niets anders gedaan dan gespoeld op advies van Thurgood, en terug begonnen met een paar keer 13/14 te geven en bloeivoeding van Canna.
    Ben benieuwd.... alvast bedankt.

PIC_0197.jpgPIC_0196.jpg
    Attached Files

Re: Neville haze, ten einde raad ...

Die Nevilles van jou is bijna, zo niet erger als die van mij.....wat een rare planten zeg.....
    Heb je het filmpje al gekeken over de nevilles haze op de site van greenhouse seeds?
    laters en succes
    "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

Zal dat filmpje zeker bekijken, lees elders ook wel veel negatieve kritieken over onstabiel zaad maar daarmee heb ik geen grammetje meer aan de mijne! (onderste foto even bijgedaan omdat deze plant uiteindelijk geen enkele andere behandeling heeft gehad)
      Lees graag reacties...

Comment

De laatste is netjes, de andere zijn prut.
        Geen energie meer in steken.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
          De laatste is netjes, de andere zijn prut.
          Geen energie meer in steken.
          Idd ik zie geen toppen op die andere....vreemd

mobile message

Comment

laat me raden dat zijn de neviles van wietzaadjes.nl..?

Comment

1 optie !!

weg dermee !!
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

WTF 85 dagen onder hps ?? Ben ook benieuwd waar dit zaad vandaan komt lijkt nergens op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mildred View Post
                  laat me raden dat zijn de neviles van wietzaadjes.nl..?
                  Waar slaat dat nu op? Die verdelen ook maar hoor en hebben zelf geen neville huismerk

mobile message

Comment

Ze zijn van het oh-zo-geliefde-Greenhouse-seeds.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post

Ze zijn van het oh-zo-geliefde-Greenhouse-seeds.
                      Maar welke zaadbank?

mobile message

Comment

hey general weet niet op welk internet jij kijkt maar ze hebben wel zeker een huismerk nevile http://www.wietzaadjes.nl/shop/nevil...rk-p-3923.html dus daar slaat het op...maar pas op niet te hard slaan he...

maare zou graag weten waar het opsloeg wat jij zegt..??

groentjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mildred View Post
                          hey general weet niet op welk internet jij kijkt maar ze hebben wel zeker een huismerk nevile http://www.wietzaadjes.nl/shop/nevil...rk-p-3923.html dus daar slaat het op...maar pas op niet te hard slaan he...

maare zou graag weten waar het opsloeg wat jij zegt..??

groentjes.
                          Oei. Die had ik niet gezien. Geen ervaring mee. Een lekkere en makkelijkere neville is die vzn femaleseeds. Zeker eens checken.

mobile message

Comment

Het zijn inderdaad zaadjes van "wietzaadjes.nl". maar moet daar toch wat bijvertellen vooraleer dit bedrijfje voor de bijl gaat.
                            Ben reeds enige tijd klant bij Tim en heb nog nooit te klagen gehad, kiezen betalen en ontvangen van de zaden lukt steeds binnen een week en meer moet dat van mij niet zijn, de keuze van de zaden maak jezelf en is verder afhankelijk van je kennis enne .... de natuur. Heb een keer gehad dat het aantal niet klopte met de soort en dat werd gewoon onmiddelijk rechtgezet zonder discussie....
                            Mijn laatste kweekjes bestonden uit big bud huismerk zaden van Wietzaadjes, prima opkomst, gemakkelijk groeien en bloeien, lekker veel wiet..., eind oktober bedacht ik in de hoeken van mijn veldje Nevilles te zetten die dan gewoon bleven staan als big bud rijp was, dus zaden laten komen "van" huismerk Nevilles, 6 zaden in de grond om er zeker 4 te hebben, komen die alle 6 uit
                            Probleem is nu dat geen enkele plant op de andere lijkt noch ruikt, hoe dat kan weet ik ook niet en we gaan toch niet denken dat den Tim zijn zaden mixt voor hij ze opstuurt....
                            Zal nog even vlug wat foto's van de andere bij zetten, moet weg ...tot straks

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

foto's....., eerste is takje mongol en van de andere plantentoppen kunnen we toch niet zeggen dat ze op elkaar lijken he'lPIC_0205.jpgPIC_0210.jpgPIC_0211.jpgPIC_0212.jpg

Comment

Zeer tevreden van tim en wietzaadjes.nl hier trouwens.

Je krijgt er ook steeds grats white widow zaadjes bij. Die zeer lekker resultaat geven!

mobile message

Comment

Bezig...
                              X