Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer kweken.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste keer kweken.

Korting op 420shop

Re: Eerste keer kweken.

hey jasper

welkom op het forum
    als je naar www.wietzaadjes.nl ga ken je aan de linkerkant intikken wat je wilt hebben ook sta daar bij of je beginner of gevorderd ben dat klik je beginner en krijg je alle soorten te zien voor beginners,
    ik zou als beginner beginnen met op aarde kweken gewoon zak 50ltr bij growshop halen daar zit al voedings stoffen in voor de eerste 3 weken,
    deze zak kost ongeveer 6 a 7 euro
    het resultaat ligt aan welke plant en hoe goed het gaat je moet de eerste x niet te veel verwachten heb ik geleerd hier dan raak je nooit teleurgesteld eerste x gewoon zo goed mogelijk doen veel lezen en leren hier en kijken wat je eraf ken halen alles is mee genomen zeker de eerste x

voor 1 plant heb je aan 250 watt meer als voldoende

heel veel succes

mvg ferron

Comment

Ik zou aarde kweken en een 400w lamp nemen, verder ook goed dit forum doorlezen en kweekverslagen bekijken/volgen. De opbrengst heb je zelf in de hand maar met een 400w kan je makkelijk 70 gram halen voor je eerste keer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
        Ik zou aarde kweken en een 400w lamp nemen, verder ook goed dit forum doorlezen en kweekverslagen bekijken/volgen. De opbrengst heb je zelf in de hand maar met een 400w kan je makkelijk 70 gram halen voor je eerste keer.
        hey cookaap
        is 400w niet een beetje veel voor 1 plant?

greetzzz ferron

Comment

!!!, je hebt helemaal gelijk! daar had ik even overheen gelezen sorry.

mrloc0 weet je zeker dat je maar 1 plant wil? Doe dan wel een grote bak aarde.

Comment

400w voor 1 plant? One hell of a lucky lady zeg....

Tip: zet haar dan in de grootste bak die in je opstelling past...ga je een knappe plant krijgen hoor

mobile message

Comment

ken gebeuren cookaap

ik weet niet hoeveel je wilt uitgeven
              maar als je wat heb zou ik een setje van 5 zaadjes halen dan een 250 watt erboven hangen en lekker genieten van de tijd tussen jou en je dames en ze zeer goed verzorgen,
              dan moet het zeker goed komen,

heel veel succes en mochten er vragen zijn stel ze gerust en probeer zo veel mogelijk te lezen hier

mvg ferron

Comment

5 planten !! dan zou ik tog voor die 400 gaan

zelf een 600 als je leuke opbrengst wil !!

maar hij wil 1 plant !! dus grote pot lang voorgroeien , weekje of 6-8 en daar dan een 400 boven of zelfs een 600

mooi vlechten in een netje en knallen maar :d

Groetjes
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Zo kan je echt een heerlijke stevige plant kweken. Lekker old fashion. Iets wat we massaal vergeten zijn on onze haast....

mobile message

Comment

Bezig...
                  X