Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

al in bloei zetten en al voeding bijgeven ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

al in bloei zetten en al voeding bijgeven ?

Korting op 420shop
    Hallow,

Ik heb nu 3 super silver haze plantjes staan die getopt zijn en net boven het netje uitkomen (scrog). Ze zitten al 3 weken in de batmix in 22l smartpots. Zou ik ze al in bloei zetten of nog even wachten ? En zou er al extra voeding nodig zijn : hier wat fotos

foto (47).jpgfoto (49).jpg

Re: al in bloei zetten en al voeding bijgeven ?

Die groeien nog wel flink door voordat ze bloeien.

Comment

ben je echt van plan te gaan scroggen of hoop je dat je ze daarmee klein houd als je echt gaat scroggen kan je zolang groeien als je wilt. Al lijkt je scrognet niet echt geschikt op de foto(elastiek voor over een aanhanger als ik het goed zie). Ga jij die planten gewoon de lengte in laten groeien zonder scrogg ligt het er maar net aan hoe groot je ruimte is heb je 2.3m hoogte kan je nog even groeien en met 1.8m hoogte zou ik ckr gaan bloeien. Wat betreft voeding valt niet echt te zien op een foto met het licht aan maar zo lang je dames er niet om vragen zou ik het nog even uitstellen

greetz

Comment

Ik voed zelf pas als ik een tekort zie en voorkom zo ten alle tijde overvoeding, ik zou ze gewoon op 12/12 gooien hogere planten betekend niet perse hogere opbrengst.

Comment

Met Italiaanse subs
          Misschien zie je hier aan wat je kan verwachten.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
          X