Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wanneer enzymen geven ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wanneer enzymen geven ?

    Korting op 420shop
    Kan iemand me zeggen wanneer je in de cyclus best enzymen meegeeft met het water ? Als ja gewoon op grond kweekt ?

    Grtz

    #2
    Re: wanneer enzymen geven ?

    Staat als het goed is in het kweekschema van de leverancier. Ik gebruik zelf cannazym vam canna en dat geef je de hele kweek lang.
    Dus vanaf kleinduimpje

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: wanneer enzymen geven ?

      vanaf 2 weken groei niet teveel meegeven met de rest van het voedinswater en minimaal wortelstimulator zolang het blad mooi donker groen is en blijft!
      vanaf bloeitijd 20 ml per 10 liter of zoiets dacht ik dat op de fles staat!
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: wanneer enzymen geven ?

        Ik heb hier nog een fles cannazym gevonden maar die is vervallen van 2009 . Zou ik deze nog durven gebruiken ?

        Comment


          #5
          Re: wanneer enzymen geven ?

          Drink jij je bier als het 4 jaar over datum is ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: wanneer enzymen geven ?

            Euuuh rook wel wiet wat 4 jaar heb liggen curen lekker hoor hahaha
            Maar of ik ooit in mijn leven zo'n tijd kan wachten....denk t niet...hahahaa
            "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

            Comment


              #7
              Re: wanneer enzymen geven ?

              Gaat niet over wiet hahaha maar over de fles cannazym..

              Ik heb even gekeken op mijn eigen fles (omdat soms ook de productie datum erop staat ipv tht.) maar idd, cannazym heeft een uiterste gebruiksdatum en als die bij jou
              al uit 2009 is zou die kles maar fijn door het toilet spoelen, je planten zullen hier waarschijnlijk niet fitter van worden
              sigpic

              Comment


                #8
                Re: wanneer enzymen geven ?

                je kunt het de helekweek meegeven gewoon niet overdrijven met je dosering ....... enzymen zet voedingstoffen om in kant en klare brokken voor de plant dus kan ook beetje als stimulator...... ook zorgt het voor makkelijker afvoeren van rest zouten enzovoort ...

                grtz

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                indien goed bewaart waarom niet gebruiken werking zal wel wat minder zijn net als vervallen medicamenten ik zou het gewoon gebruiken ....

                Comment


                  #9
                  Re: wanneer enzymen geven ?

                  Ja zou je denken smockymcpott? Ik dacht dat enzymen juist iets 'levends' is dus wel met houdbaarheidsdatum. k weet wel dat mijn fles steeds meer begint te stinken. misschien staat die iets te warm dan?

                  Groetjess...
                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: wanneer enzymen geven ?

                    ja ik gebruik al sinds 3 kweken dezelfde fles enzymen Multizyme van house en garden. en nu is de fles toch al zo een 2.5jaar oud al mijn voedings stoffen staan in de kelder waar het nooit boven de 12/15 graden is maar bij mijn flessen staan geen verval datums alleen bewaarrichtlijnen tussen 7 en 30 graden (vorstvrij houden)......

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    maar nog persoonlijk denk ik echt niet dat het slecht voor zn planten zal zijn

                    Comment


                      #11
                      Re: wanneer enzymen geven ?

                      En als-ie met dat advies van je heel z'n oogst verkloot ben je best bereid om 'm 300 gram wiet te geven uit je eigen stash ?

                      Je kan op je vingers uittellen dat je zoiets niet zo lang kan bewaren.
                      Cannazym zit in een fles die licht door laat, dus daar begin je al.
                      Als je zelf even de website van Canna bekijkt, kom je hier uit.

                      De oude versie, die je waarschijnlijk hebt, is maar een jaar goed te houden, mits KOEL en DONKER bewaard.
                      De nieuwere is tot twee jaar houdbaar, verkleurt niet, maar moet je ook koel en donker bewaren.

                      De gebruiksaanwijzing van Cannazym kun je ook op de site van Canna vinden.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: wanneer enzymen geven ?

                        Wat is dan het verschil tussen cannazym en multizyme ? waarom heeft de ene een verval datum en de andere niet het zijn toch beide enzymen ?

                        Tuurlijk heb ik gewoon mijn mening gegeven en ja QNQ je hebt misschien wel gelijk beter op veilig te spelen en als het zo op de canna site staat zou ik me daar dan ook aan houden. Mijne staat altijd koel en donker maar begrijp niet goed wat het verschil is tussen beide enzymen van verschillende voedingslijnen..... Mijn is perfect in orde geen geurtje geen kleurverschil en doet zijn werk nog steeds

                        grtz
                        Attached Files
                        Last edited by smockymcpott; 2 February 2013, 09:49.

                        Comment


                          #13
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: wanneer enzymen geven ?

                            bedankt voor de vele reacties ! de fles is door de wc gegaan

                            Comment


                              #15
                              Re: wanneer enzymen geven ?

                              Comment

                              Bezig...
                              X