Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen over nieuwe kweektent, Help aub!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vragen over nieuwe kweektent, Help aub!

    Korting op 420shop
    Halloo beste mensen,

    Ik heb de knoop doorgehakt en ben voor de SJ Darkroom 120x120x200 gegaan(compleet), heb hem vanmiddag opgehaald en opgebouwd.
    Afzuiger 400kuub er in hangen (filter komt er nog op vlak voor bloei), lampje600w, clip fan en dat was het tot nu toe een heel eind.

    Ik heb de afzuiger links boven in de hoek.
    Maar mijn vraag is nu, waar zijn al die andere gaten/ingangen in godsnaam voor, boven en beneden?
    Is dat alleen voor verse lucht? Of kun je daar nog allerlei andere apparaten op aan sluiten? Zo ja kun iemand wat voorbeelden geven, en is dat nodig dan?

    Nog een vraag over voeding. Bij de complete set zat ook voeding, namelijk een fles 1component soil nutrition van BCUZZ en een setje van Aptus met 6kleine flesjes. Heeft iemand hier ervaring mee? Ben zelf meer van de canna, gebruik dat altijd bij mn buitenkweek.
    tent.jpgvoeding.jpg


    Er zat een Master SON-T 600w van Philips bij. Is dit een goede lamp voor groei en bloei?

    Ik weet het, veel vragen, maar wil uiteraard alles goed doen.
    Dus alvast heel erg bedankt voor de eventuele hulp.

    Op het moment liggen er 10 white widow zaden van Royal Queen Seeds te kiemen, en komen er waarschijnlijk nog 6 bij(andere soort) 11liter potten.

    Met Vriendelijke Groeten,

    Cheech

    #2
    Re: Vragen over nieuwe kweektent, Help aub!

    Grote gaten met gaas voor = passieve luchtinlaat
    Ronde gaten die je met een draadje kunt dichtknijpen : voor electra (warmtemat bvb) en waterdarm (druppelaars als blumat bvb) en inblaasventilator eventueel

    En een HPS is bruikbaar voor groei en bloei. Je kan later nog altijd een HPI bijkopen voor de groei, maar echt noodzakelijk is het niet.

    De voeding ken ik niet.

    Comment

    Bezig...
    X