Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verpoten / overplanten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

verpoten / overplanten

Korting op 420shop
    hallo mensen.

ik ben Cohones uit Friesland,

ga deze week beginnen met mijn eerste kweek in een tentje van 1,20 bij 1,20 met 600w
    heb 10 stekjes besteld bij de growshop, en ze komen in een pot van 11 liters,

nu is mijn vraag als ik de stekje krijg, kunnen ze gelijk in de 11 liter poten ?
    of eerst ongeveer 2 weken voor groeien in 5 liter poten en later in de 11 poten, wou namelijk proberen te toppen en fimmen. heb begrepen dat ze snel omhoog groeien in kleine poten tijdens de groei fase.

groetjes Cohones

Re: verpoten / overplanten

stekjes direct in je 11l potten, dag of 7-14 bijgroeien en knallen maar!!! als je 10 stekken hebt zou ik ze persoonlijk maar een dagje of 14 verder groeien en dan op 12/12 gaan
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Welkom mede noorderling!

Comment

Het voordeel van kleine potten is dat je er veel op een klein oppervlak kwijt kan. Je kan daardoor met veel minder licht toe in het begin. Dat kan behoorlijk schelen in de stroomkosten. Kan je dat niet schelen (of heb je zowiezo maar 1 lamp) dan kan je ze prima direct in grote potten zetten.

Comment

## tanke wol cookaap

## jij ook bedankt blani, dat was nou waar ik naar opzoek was, heb maar 1 lamp, dus maar gelijk in 11 liter potten

Comment

Bezig...
          X