Beste collega's.
Ik ben met mijn allereerste binnenkweek gestart.
Na 4dagen de zaden(10x white widow, 3x O.G Kush en 3x Critical) te hebben laten ontkiemen op een schoteltje met keukenpapier was mijn geduld een beetje op.(de ww later in een bak water)
Van elke soort had er 1zaadje geen zin in. Dus vandaag maar in de aarde gestopt.
Mijn vraag is, is de kans groot dat deze 3 nog uitkomen?
Of kan ik beter 2zaadjes die ik nog over heb gaan ontkiemen?
En wat is in jullie ogen de beste manier om te ontkiemen?
Een vriend van me had ze in een bak water, en die waren binnen 1dag allemaal volledig ontkiemd. En ze bleven drijven, die van mij zonken. (beide royal queen seeds)
Ik heb ze er nu zo bij staan totdat ze een weekje ofzo boven de grond zijn, dan gaan ze de tent in:20130204_132616.jpg20130204_132623.jpg lampje staat uit voor foto
De zaadjes liggen ongeveer 0.5 tot 1cm diep.
Is deze hele set-up goed in jullie ogen?
Graag hoor ik snel van iemand, alvast bedankt!
Mvg Cheech
Ik ben met mijn allereerste binnenkweek gestart.
Na 4dagen de zaden(10x white widow, 3x O.G Kush en 3x Critical) te hebben laten ontkiemen op een schoteltje met keukenpapier was mijn geduld een beetje op.(de ww later in een bak water)
Van elke soort had er 1zaadje geen zin in. Dus vandaag maar in de aarde gestopt.
Mijn vraag is, is de kans groot dat deze 3 nog uitkomen?
Of kan ik beter 2zaadjes die ik nog over heb gaan ontkiemen?
En wat is in jullie ogen de beste manier om te ontkiemen?
Een vriend van me had ze in een bak water, en die waren binnen 1dag allemaal volledig ontkiemd. En ze bleven drijven, die van mij zonken. (beide royal queen seeds)
Ik heb ze er nu zo bij staan totdat ze een weekje ofzo boven de grond zijn, dan gaan ze de tent in:20130204_132616.jpg20130204_132623.jpg lampje staat uit voor foto
De zaadjes liggen ongeveer 0.5 tot 1cm diep.
Is deze hele set-up goed in jullie ogen?
Graag hoor ik snel van iemand, alvast bedankt!
Mvg Cheech
Comment