Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe hou ik hazen plant niet te groot op 18 liter potten iverband met hoogte van ruimte??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

hoe hou ik hazen plant niet te groot op 18 liter potten iverband met hoogte van ruimte??

Korting op 420shop
    beste medekwekers,
    ik wil 2 x 600 wat lampen hangen en heb 16x 18 liter potten er onder,
    ma ik weet dat haze groot kan worden ,heeft iemand er ervaring mee hoe ik ze ongeveer niet hoger dan 70 cm kan laten worden,
    want dan kom ik met pot op een meter en dan heb ik precies 50 centimeter dat de lampen er boven hangen , ik hoop dat iemand me kan helpen,
    ik ben een haze roker daarom

greetzz nickelll

Re: hoe hou ik hazen plant niet te groot op 18 liter potten iverband met hoogte van ruimte

maximum 7 dagen groei of direct 12/12 gaan en dat loopt wel los
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Re: hoe hou ik hazen plant niet te groot op 18 liter potten iverband met hoogte van ruimte

jah ik dacht ook al aan 7 dagen groei en dan toppen dat ze meer in de breete groeien thx ,
      als meer mensen nog meer ideen hebben hoor ik het graag

Comment

meteen 12/12 en op zaad worden ze evengoed nog een meter op 18 liter,er is ook altijd nog een optie om te knakken

Comment

Re: hoe hou 8 liter potten iverband met hoogte van ruimte??

Heb ze ook in 18 l potten staan en ben ze 4 weken groei aan het geven. Zit nu aan 2 weken 18/6. Wel hybrids maar sativa dominant. Is dit te lang dan

Comment

lol !!

denk dat je een sativa best geen 4 weekjes geeft !! anders worden ze 2m ofzo

sativa geef ik max 10 dagen ofzo !!

gelijk 12/12 is ook optie !! veel verschil geeft het niet

Groetjes
            Last edited by k1; 5 February 2013, 13:44.
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

ik snap sommige kwekers niet goed, als je graag sativa of haze rookt, zorg dan dat je kweekkast of tent geschikt is voor hetgeen wat je ermee gaat doen.
              ja sativa's worden groot, dat weet je op voorhand zorg dan dat je kast/tent voldoet aan je eisen, is je kast/tent te klein voor sativa's spring dan op indica's , of zet sativa AF's

OT
              ik zou ze dan maar onmiddelijk op 12/12 zette
              ook een handige tip. reken niet te nauw zoals je doet, van plant met pot is xcm dan heb ik xcm over, het blijven planten, levende organismen, juist zoals bij mensen de 1 is kort de ander is lang

Comment

Re: r potten iverband met hoogte van ruimte??

Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
                lol !!

denk dat je een sativa best geen 4 weekjes geeft !! anders worden ze 2m ofzo

sativa geef ik max 10 dagen ofzo !!

gelijk 12/12 is ook optie !! veel verschil geeft het niet

Groetjes
                Mijn tent is 2 meter. Zijnook geen pure sativa s...bijv ne silver haze....

mobile message

Comment

dank je voor jullie reacties ik ga het maar tog porberen met haze en gelijk 12/12 zetten lijkt me een goed plan thx

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

nog een vraag als ik ik ze gelijk 12/12 zet moet ik ze dan ook toppen tog? en dan ook gelijk beginnen met bloei voeding ?

greetz nickel

en de stekken die ik zet zijn trouwens silverhaze weet niet of er verschil tussen welke haze groter word

hoe groot word siver haze bij jou op 18 liter van de pot af dan ?

Oorspronkelijk geplaatst door showtime View Post
                  meteen 12/12 en op zaad worden ze evengoed nog een meter op 18 liter,er is ook altijd nog een optie om te knakken
                  worden ze dan een meter van de pot of met de pot erbij dat was mijn vraag

Comment

Waarom scrog je niet. Bepaal je zelf hoe hoog ze komen. Zo moeilijk is dat niet. Ik heb een meter 60 hoogte en kon mijn wild roses (60-40 sativa indica) 9 weken laten voorgroeien... 12/12 systeem is onbetrouwbaar. Heb er ook nog 3 bijgezet en die gingen pas na 5 weken in bloei. Dan kan je ze beter 3 weken voorgroeien, toppen en dan in bloei zetten. Bij 12/12 kiest uw plant dat zelf, met wat pech kan je lang wachten.

Comment

dank je voor je reactie maar scrog heb ik nooit gedaan en lijkt mij te risico om het zo van internet aflezen uit te proberen , ik denk als ik ze ik ze snel na 12/12 en na een week top wel scheeld met de lengte anders kan ik altijd nog buigen of knakken als ik in de problemen kom ma ga het tog proberen en ga er ook een kweek verslag van maken , ma nog meer iddeen altijd welkom , ma tog bedank voor je reactie beowolf

Comment

liter potten iverband met hoogte van ruimte??

Wil scroggen ook vermijden en ook niet toppen of knappen. Wil die lekkere main cola gewoon niet missen -)

mobile message

Comment

maar als je die cola top heb word die meestal wel groter zonder uittoppen he das minder in mijn situatie

Comment

En vergeet je voeding niet aan te passen.
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

groot op 18 liter potten iverband met hoogte van ruimte??

Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
                              En vergeet je voeding niet aan te passen.
                              Leg uit aub....

mobile message

Comment

Bezig...
                              X