Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe hou ik hazen plant niet te groot op 18 liter potten iverband met hoogte van ruimte??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: hoe hou ik hazen plant niet te groot op 18 liter potten iverband met hoogte van ruimte

Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post

En haal een gezichtsbruiner bij een 2e hands winkel en zet die 2x per dag een half uur aan.
    UV houdt de plant ook kort en nekt schimmels.

lol Hjm , wat een gouden Tip !!

tevens ben ik het ook eens met beowulf !!!

Why trouwens 1 hoofdbud !! wacht maar tot je is schimmel hebt in je bud !! zal je volgende keer wel anders piepen

Groetjes en Gl
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Comment

Re: hoe hou ik hazen plant niet te groot op 18 liter potten iverband met hoogte van ruimte

Ik draai met 18 liter potten om de 12 weken(amnesia) - mijn voor groei van 3 weken(12 uurlicht) dan kom ik op 9 uit,nu ben ik naar 11 liter potten gegaan en ben benieuwd wat dit gaat doen

Comment

Re: hoe hou ter potten iverband met hoogte van ruimte??

Oorspronkelijk geplaatst door showtime View Post
          Ik draai met 18 liter potten om de 12 weken(amnesia) - mijn voor groei van 3 weken(12 uurlicht) dan kom ik op 9 uit,nu ben ik naar 11 liter potten gegaan en ben benieuwd wat dit gaat doen
          En hoe groot worden ze dan?

mobile message

Comment

ik heb ze van ff een meter gehad.
            Last edited by showtime; 10 February 2013, 08:32.

Comment

vrijdag is de dag dat ik mijn haze ga zetten ik ga foto's posten dan kan iedereen zien hoe groot ze worden per week zal ik een foto posten , met de methode 4 dagen groei en dan na 12 uur in de bloei zetten na 7 dagen uitoppen , voeding is groei a en b regio voeding ferro begin met ec 1.0 en ph 5.8 houden dat zal week 1 zijn volgende week vrijdag de eerste fotos houd jullie op de hoogte

Comment

Ik heb geen slechte ervaringen met het 12/12 systeem gehad. Perfect voor SOG teelten.
                En vaak erg nodig om idioot lang bloeiende sativa's de baas te blijven.

OTE=k1;346699]lol Hjm , wat een gouden Tip !!

tevens ben ik het ook eens met beowulf !!!

Why trouwens 1 hoofdbud !! wacht maar tot je is schimmel hebt in je bud !! zal je volgende keer wel anders piepen

Groetjes en Gl[/QUOTE]
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

zal je nog even een kleiene tip geven.
                  hou je nachttemperatuur op een graad of 14 als je dit kan regelen.
                  dan krijg je een zeer generatief gewas en gaan ze zich wapenen.
                  dit wil zeggen dat je een korte gedrongen plant krijgt met snel opvolgende internodes.
                  dit moet je niet langer toe passen dan dat de eerste top vorming er in komt.
                  dan laat je de nachttemperatuur weer hoger oplopen om ze weer in de generatieve fase te krijgen en ze lekker door te laten ontwikkelen.
                  op deze manier kan ik zelfs volle sativas heel laag bij de grond laten blijven

Comment

ga even naar mijn kweekverslag in mn handtekening van super lemon haze
                    Die hebben 3 weken voorgroei gehad, staan in 18 liter potten en ik heb maar 1,40 hoogte.
                    Toch gebruik ik 2x 400 watt hps en 2 x 240 watt led.
                    Misschien dat je daar ideeen uit kan halen om te scroggen, dat blijft de makkelijkste oplossing.
                    Verder...is 16 planten in 18 liter potten niet erg veel voor eigen gebruik?
                    Je zou ook kleinere potten kunnen gebruiken om het lengte schieten wat tegen te gaan en wat kleine planten maken
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

Comment

Bezig...
                    X