Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geur uitsluiten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Geur uitsluiten

Korting op 420shop
    He smokers ,

Ik maak mij beetje zorgen om de geur met het tentje open doen, en knippen.

- Nu dacht ik zelf eraan de afzuig harder te zetten (40 -> 80%) als ik het tentje open doe (met kijken, water geven, etc.)
    - Met knippen dacht ik gewoon met stoel en al in de tent te gaan zitten met een klein lampje (en afzuig vol vermogen)

Liefst knip ik in de woonkamer (dan zie je tenminste wat )
    maar dan ben ik bang dat je het dan heel erg ruikt buiten
    Last edited by Ikweekniet; 8 April 2013, 15:06.

Re: Geur uitsluiten

Gewoon in de tent zitten met knippen en de rits dicht doen dan is er niks aan de hand

Comment

Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Ik pakte die 40-80% dimmen als voorbeelden (ben nog niet draaiend) maar vraag het liever nu als dan laatste moment

Het worden maar 5 planten, ben ik daar echt zo lang mee bezig of is het best te doen in tentje? (snachts met mp3 op)
        Ga er liever niet mee door het huis lopen, is ongeisoleerd dus je ruikt snel dingen buiten.

Of til ik er te zwaar aan?
        Bedoel zo onaangenaam in klein hokje knippen, stiekem als een crimineel, ipv chill met jointje aan eettafel.. wordt tijd voor het te legaliseren!!!!!!!!!

Comment

De afzuig sneller doen draaien zou ik zeker niet doen.
          De koolstof werkt eigenlijk het best als je minder snel gaat draaien, maar dan moet je er uiteraard voor zorgen dat de geur niet via de toegangsdeur je huis binnen sluipt.

Door trager af te zuigen heeft de lucht meer contact met de koolstoffilter en gaat ze zich dus meer binden. Blaas je het op orkaansnelheid erdoor dan heeft de lucht weinig contact met het koolstof en kan ze haar werk niet doen.
          Een overcapaciteit werkt eigenlijk volgens hetzelfde principe en vind ik wel een smart move.

Je rookt toch ook binnen veronderstel ik? Maar knippen in je tentje is ook een optie natuurlijk.

Grtz $iR
          sigpic

Comment

Hoe bedoel je afzuiger sneller draaien niet doen? Je hoort op vol vermogen ook niks te ruiken (en zeker niet met nieuwe filter).
            Ik rook wel binnen (vooral dampen) maar die geur is toch anders, intenser lijkt het wel.

Ik ga dan in me tentje knippen, lijkt me toch safer

Gr

Comment

In je tentje knippen moet prima lukken.. aangezien je een filter en afzuiging hebt moet het geen probleem zijn, misschien dat je het even paar uur ruikt. maar aangezien je dit snachts gaat doen is dit ook niet zo erg. En btw je hoeft niet zo paranoia te zijn voor die mensen wat langs je huis lopen. ze gaan niet meteen de politie bellen als ze een beetje wiet ruiken
              veel succes

Comment

Morgen krijg ik de rest van de mik, HIHI kan niet wachten draai ik 1 eerst paar uur proef, kijken wat de temp doet.
                En als dat na paar uur stabiel is gaan ze erin. (hoelang draaien jullie proef?)

heb nog deze gehaald: https://www.growshoponline.nu/luchtv...boy-30m%C2%B3/ )
                Last edited by Ikweekniet; 8 April 2013, 15:07.

Comment

Bezig...
                X