Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mag het al geoogst worden? (+ Foto's)
Collapse
X
-
Re: Mag het al geoogst worden? (+ Foto's)
goede vraag, ik zat eens een beetje rond te kijken en zat met juist dezelfde vraag, ik heb er ook wat foto's van getrokken...
2013-02-21 18.48.50.jpg2013-02-21 18.49.05.jpg2013-02-21 18.49.25.jpg
Comment
-
C4 als jij nu oogst dan houdje droog niks over die mogen nog wel een paar weken hoor
Beste koop je een loepje in de speel goed winkel en daar mee kun je de trichomen van de plant zien en zo weet je wanneer je kan oogsten
SUC6God was never on your side..
Comment
-
Hallo Nexxis,
Ziet er mooi uit maar zoals gezegd moet je naar de trichomen kijken. Ik verwacht dat die nog niet amber kleurig zijn maar weet het ook niet.
Wij heben inmiddels ook maar een loep gekocht. Scheelt in de netto opbrengst als het droog is.
Succes.
Groetjes Jan
Comment
-
Heb hem omgekapt, het was een Special Queen #1 Skunk, niet al te spectaculair, maar het is maar mijn 2de kweek al bij al ))
Heb gelezen dat die 7 weken bloeit, en volgens mijn schema zit ik er al een paar dagen over...dus beter op tijd dan te laat oogsten en kwaliteitsverlies leiden ))
Het ziet er in ieder geval zeer belovend uit, mijn vingers en schaar plakt als lijm na het knippen en ophangen van de toppen
Bedankt voor de info iedereen!
Grtzzzz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nexxis View Post...dus beter op tijd dan te laat oogsten en kwaliteitsverlies leiden...
Ze lijkt ook nog vol voeding te zitten? Hebben ze wel twee weken zonder voeding gestaan?
Ik denk ook dat ze nog wel even konden op alleen water, maar zonder trichomen-check blijft het gokken.
Comment
Comment