Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Condens op de ramen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Condens op de ramen

just crack open a window of laat je uitlaat naar buiten aflopen en niet binnen in de kamer.. dit is een rede waarom de vocht ophoopt
    Last edited by CronicAronic; 23 February 2013, 14:22. Reden: typfout
    sigpic

Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
    May Jah Bless The Herbs

Comment

Okey thanks allemaal!!

Comment

Condens is vrij normaal in deze periode. Heb dat ook.
        Ik los dit op met venster beetje te openen en voor "trok" te zorgen, wil je in 5 min. ervanaf, dan gewoon een goeie fan erop, en volle bak blazen.
        In mijn kweekbakje is natuurlijk een koolstoffilter aanwezig, bij de uitlaat heb ik 2 nature fresh odor neurtralizers gemonteerd (van Vaportek). Bij goed nazien kosten die een 11 euro en gaan 60 dagen mee...(wel enkel gevonden bij Dutch-headshop).
        Zodoende is mijn condens weg in 5 minuten en heb ik 24/24u een aangename geur in mijn ruimte. Niemand kan raden dat er wiet in een kast zit te groeien, de geur komt nooit tot uiting. Neutralizer wel in de omgeving van de luchtbeweging van de uitlaat hangen of plaatsen... werkt dan veel beter.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik los dit op met venster beetje te openen en voor "trok" te zorgen, wil je in 5 min. ervanaf, dan gewoon een goeie fan erop, en volle bak blazen.
        In mijn kweekbakje is natuurlijk een koolstoffilter aanwezig, bij de uitlaat heb ik 2 nature fresh odor neurtralizers gemonteerd (van Vaportek). Bij goed nazien kosten die een 11 euro en gaan 60 dagen mee...(wel enkel gevonden bij Dutch-headshop).
        Zodoende is mijn condens weg in 5 minuten en heb ik 24/24u een aangename geur in mijn ruimte. Niemand kan raden dat er wiet in een kast zit te groeien, de geur komt nooit tot uiting. Neutralizer wel in de omgeving van de luchtbeweging van de uitlaat hangen of plaatsen... werkt dan veel beter.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Comment

Condens op de ramen valt op. Zo simpel is het.
          Zorg dat het niet te vaak voorkomt.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oke nice! Ja idd daarvoor

Comment

Bezig...
            X