Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: autoflower

1200watt is de opbrengst als je optimaal draait maar dan zal je alles uit de pijp moeten halen en volgens ik sommige vragen zie in andere topics ben je zeker nog niet zo bezig, als je alles op punt hebt zal je er wel komen maar het zal dan ook niet met je autoflowers zijn want die zullen je dat nooit geven
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

ik heb vorige van 1 autoflower 120 gram droog gekreegen heb er nu 16 en wil nu met co2 gaan werken het gaat me meer ff om hoe hou ik ze klijn 24/0 dan groeien ze toch bijna niet?

Comment

ja en denk je dat 16 planten evenveel gaan opbrengen of dat je die 1 plant staan had... 1 plant met 400 watt erboven of 16 planten met 400wat erboven welke zal de grootste plantopbrengst hebben denk je...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Medical-Spliff View Post
          ja en denk je dat 16 planten evenveel gaan opbrengen of dat je die 1 plant staan had... 1 plant met 400 watt erboven of 16 planten met 400wat erboven welke zal de grootste plantopbrengst hebben denk je...
          De rechtse toch?

mobile message

Comment

de afzonderlijke opbrensgt per plant general... tuurlijk gaan die 16 meer weed hebben op eind van de rit maar geen enkel van die 16 zal zijn gewicht van 120gram droog halen op 1 plant...en volgens ik uitmaak aan prelude zijn post hoopt die 16x120 gr te halen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Medical-Spliff View Post
              de afzonderlijke opbrensgt per plant general... tuurlijk gaan die 16 meer weed hebben op eind van de rit maar geen enkel van die 16 zal zijn gewicht van 120gram droog halen...
              Grapje he

mobile message

Comment

hahahaha i now maar mijn post was ook even iets onduidelijker natuurlijk en idd 16 gaan uiteraard meer plantobrengst hebben dan 1 plantje maar niet meer opbrengst afzonderlijk per plant bekeken, heb er nu ook 16 en mag van mij overal 120gr aankomen hoor

Comment

ik heb 1200watt boven de 16 plantjes staan als ik daar 500 gram droog van af haal is het mij prima zo als ik al als eerste al zij hoe hou ik ze klijn ze zijn nu bijna 2 weeken denk dat ik ze maar gaa toppen ( de topje er uit knip ) blijfen ze ook klijn toch

Comment

yub ze blijven kleiner door te toppen maar ze gaan breder worden en eerlijk gezegd toppen met autoflowers raad ik niet aan, veel te gevoelig in mijn ogen alsook dezelfde lichtcyclus blijven volgen dat je gestart bent dus bv niet van 18/6 naar 12/12 want dan krijg je ballen zet je eens fems en daar met je 1200 watt boven zal je wel je kg halen

Comment

oke dan doe ik dat niet laat ik ze lekker groeien ik heb ze op 20/4 fems dat is?

Comment

laat je nachttemperatuur de eerste paar weken naar de 15 graden zakken dan blijven ze ook lekker kort en bossig.
                        veel korte internodes op elkaar

Comment

oke dat is een goeie tip waar ik al lang op wacht bedankt 010

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door prelude View Post
                            ik heb 1200watt boven de 16 plantjes staan als ik daar 500 gram droog van af haal is het mij prima zo als ik al als eerste al zij hoe hou ik ze klijn ze zijn nu bijna 2 weeken denk dat ik ze maar gaa toppen ( de topje er uit knip ) blijfen ze ook klijn toch
                            Last edited by FlintStoned; 25 February 2013, 18:19.

Comment

ik krijg 4.50 per gram stel het word 500gram dat dan kom ik uit op 2,250 euro.. het is een trianwreck is lekker sterk wietje

Comment

ja daar zit zeker wat in ja , als je volgens het 12/12 systeem werkt is het veel beter als autoflowertjes, plus ik zag laatst iets over een te hoog wattage zoals jou 1200watt bij autoflowers wat ook teveel stress gaf met de nodige gevolgen

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

@je laatste post, dat willen wij hier niet horen het is verboden om je wiet te verkopen

Comment

Bezig...
                                X