hallo ik heb hier stel autofluwer hoe hou ik die klijn als het goed is is het trianwreck mvg richard
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
autoflower
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: autoflower
Een autoflower zal na node 5 tot 8 voorbloei vertonen en dan ook meteen doorschieten in de ware bloei. Ze maken dan nog een paar nodes bij maar de grootste groei is er dan al uit. Door ze voldoende lichturen en lichtdruk te geven houd je de internodes kort. In de groeifase veel blauw in je spectrum en/of UV-B houd je internodes ook kort. Verder bepaald de grote van de wortelkluit mede de grote van het deel wat boven de grond zit. Dus een kleine pot houd ze ook kleiner. Daarnaast kan je natuurlijk ook buigen en knakken.
mens hoe oud ben jij???
nooit algemeen beschaafd nederlands leren schrijven op school???
-klijn
-omg
-egt
-geknakd
Je bent waarschijnlijk erg visueel ingesteld en leert nogal snel waardoor je je eigen spelfouten verkeerd worden gefixeerd in je stukje taalbrein. Niks van aantrekken van de nogal kortzichtige opmerking van angel777. Dyslexie heeft totaal niks met cognitief vermogen te maken en door de bot zijn woordblinde mensen erg pienter. Je word ermee geboren en is een preservatieve, genetisch bepaalde aandoening waar je heel goed mee kunt leven. Schijnbaar begrijpt iedereen heel goed wat je schrijft want ze lezen het immers en geven er, nogal ongepast, commentaar op. Echt iets toevoegen aan het forum doen opmerkingen zoals die van angel natuurlijk niet en het betuigt enkel van zijn eigen kortzichtigheid en gebrek aan vermogen zich in te leven in iemand die toevallig net iets anders is "bedraad" in zijn brein dan de "doorsnee" mens.
Vele grote namen uit onze geschiedenis waren overigens dyslectisch en/of vielen binnen het autistische spectrum.
Leonardo DaVinci
Wolfgang Amadeus Mozart
Alexander Graham Bell
Albert Einstein
Pablo Picasso
John Lennon
Muhammed Ali
Wubbo Ockels
Comment
-
FlintStoned zo is dat iedereen snapt toch wat ik typ.
ik heb ze in 12 lieters staan onder 600 watt met kokosgrond dus als ik ze geen wortelstimulator dan blijfen de wortels klijn en miss de pland ook wel?? en als er toppen aan komen doe ik er nog eents 600watt bij
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
angel ik ben 24 en ik ben dyslectisch word daar een mens minder goed van dan?
Comment
-
Nou kun je aan elk gebrek wel een leuk naampje geven natuurlijk ..
Met de mogelijkheid van spellingcontrole tegenwoordig is het allemaal niet nodig.
Je hebt hoogte genoeg, zorg dat je lamp op 60-70cm blijft.
12L is ruim voldoende voor autoflowers.
nb.
8 weken 18/6 met 1200W gaat best 'n duur kweekje worden.
(Te) Grote potten en zoveel licht erop, dan is de kans natuurlijk groot dat het flinke planten worden.Last edited by QnQ; 25 February 2013, 13:07.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prelude View Post
angel ik ben 24 en ik ben dyslectisch word daar een mens minder goed van dan?
gezien meestal pubers 'msn taal' gebruiken had ik het vermoeden dat je nog geen 18 was.
ik heb geen problemen met taalproblemen van volwassenen verder
Comment
Comment