Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toppen ja/nee?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Toppen ja/nee?

Korting op 420shop
    Hallo mensen, ik heb een vraagje mbt toppen. Ik heb dit al regelmatig gedaan bij mijn buitenkweekjes en dit is goed gegaan(stekjes pp).
    Ik zie regelmatig bij kweekverslagen dat mensen dit ook binnen doen, maar dat niet alle soorten er even goed tegen kunnen.

Ik zou dit ook graag willen doen bij mijn huidige binnenkweek, maar vraag me af of de soorten die ik heb staan hier tegen kunnen? Ik heb: 8white widow, 4 O.G Kush en 1 Critical. (royal queen seeds feminised)

Graag hoor ik van iemand die met deze soorten ervaring heeft. (of in iedere geval met de ww, dat zijn er genoeg neem ik aan )
    Ik zou ze het liefst vandaag of morgen toppen, zodat ik ze over 1,5week nog een keer kan doen want over 2weken ongeveer zet ik ze op 12/12.

Groetjes Cheech

Re: Toppen ja/nee?

Serieus niemand?

Comment

Korte indica's top je beter niet. Deze groeien te langzaam om nieuwe loten te maken.
      De soorten die jij noemt kan je wel toppen, al zou ik de OG Kush liever de kop om buigen dan afknippen.

Succes
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Hallo Cheech,

White-Widow daar kan het beslist. Hebben wij ook gedaan met die van ons. Zie bijgaande foto.
        Veel succes.

Groetjes JanDSC_1353 White-Widow (640x425).jpg

Comment

Ik heb het net bij 2plantjes geprobeerd, ben er niet helemaal tevrede over, kon niet goed zien wat ik precies knipte omdat ze nog redelijk klein zijn. Hoop dat het mee valt

Comment

White widow top ik in elk geval altijd. Ik doe het als ik duidelijk 5 internodes heb, dan knip ik terug op 3.

Comment

Je kan alles toppen.
              Autoflowers beter niet.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Natuurlijk kan je alles toppen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door francisp View Post
                  White widow top ik in elk geval altijd. Ik doe het als ik duidelijk 5 internodes heb, dan knip ik terug op 3.
                  Dus je haalt best een groot stuk van t plantje weg? Ik dacht dat je bij toppen alleen echt het bovenste puntje er uit knipte, zodat je 2 hoofdtoppen krijgt. Zo heb ik dit altijd bij mijn buitenplanten gedaan. En kreeg dan gewoon 2 toppen.
                  Zou je me mischien iets duidelijker uit kunnen leggen hoe jij dit doet? Of mischien met een plaatje laten zien? Heb zelf ook al wat gezocht op t forum maar zijn zoveel posts over.. bvd

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik heb ondertussen 5 stuks op getopt(alleen bovenste groeischeutje) dus hoop dat ik t nie verkloot heb :p

Comment

De kweker knijpt gewoon het groeipunt er uit, meer is niet zinnig.

Comment

en met wat geluk en schoon werken kan je van dat verwijderde groeipuntje een keileuk ministekje maken
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Bezig...
                      X