Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat doe je met de Ventilatie tijdens de nachturen?
Collapse
X
-
Re: Wat doe je met de Ventilatie tijdens de nachturen?
Yoo,
Bij staat ie op 25 graden ingesteld en in de nacht uren draait ie soms ook vollop, ligt er aan hoe warm het in me kamer wordt.
Zwenk/clip fan staat standaard uit in tijdens de nacht uren.
Als mijn lamp uitgaat dan gaat automatisch de afzuiger op 40% draaien ofzo tot dat de temp in de kamer boven 25 graden uit komt.
Je plant neemt geen Co2 op als die slaapt enkel als die wakker is.
Maw je afzuiging altijd aanlaten, vooral in de bloei als je toppen hebt dan wil je liever niet dat je LV boven de 60% komt anders sneller kans op rot.
Zal vast wel iets vergeten zijn neer te zetten, heb er vertrouwen in dat andere growers het kunnen aanvullen
Succes en maak een topic aan zodat we mee kunnen kijken
Eens een paffer, altijd een paffer........
-
Re: Wat doe je met de Ventilatie tijdens de nachturen?
Bedankt voor de reactie
Ja inderdaad, vanaf ze beginnen te bloeien dacht ik de afzuig altijd aan te laten, om toprot te vermijden.
En misschien eens kijken wat het in de zomer geeft, nu in de winter als ze constant op 30% draait gaat ze snel koude lucht in de ruimte zuigen,
ondanks de verwarming in de kamer aanstaat..Daarmee datk het in intervallen zet. Maar kga eens een testje doen de volgende "nacht" en ze altijd aan laten.
En een topic aanmaken? Kweekverslag bedoel je dan? Ben wel al 2 weken bezig aan het groeien, en door de chaos van de verhuis weet ik niet meer welk zaadje bij welke plant hoorde ze hebben allemaal ong dezelfde indica/sativa verhouding dus kan nog niets uit het blad opmaken. Dus leek me niet de moeite hiervan nog een verslagje te maken, of toch wel?
Sorry ben vrij noob op het forum
grtz
Comment
Comment