Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bij de seedbank van nomercy zijn er enkel reguliere zaden te verkrijgen van santa en volgens mij is er helemaal geen feminized zaad daar . Dit is overduidelijk man
Cees zei nogtans onlangs nog dat ze met fems bezig zijn en dat die er komen in ieder geval.... Maar goed we zien wel in ieder geval is het neg steeds enkel regulier...
Tja, het is een beetje verwarrend met de teksten die rond de aanbieding te vinden zijn zoals deze vlak erboven ivm Ice Queen;.... De toenemende vraag van zaden over de hele wereld heeft ons gestimuleerd om naast onze vrouwelijke zaad-lijn jullie ook mee te laten genieten van de resultaten van generaties lang veredeling...., ben gewoon te vlug gaan denken dat het fem zaad was, het is ook eerste keer Santa voor me, vind maar weinig foto en kweekverslag van de verschillende stadia, zal wel ondervinden....
Tip over zaad kweken is tof maar heb geen plaats....
Ik houdt al jaren een SM F7 #4
Niet te overtreffen goede plant. Krijgt altijd laat in de bloei wat TMV verschijnselen, maar is en blijft super.
Geen herma's onder de zwaarste stress, verdraagt bakken zout en levert altijd de beste neuk wiet.
(of vrij vertaald een echte upper )
Goeie plant waar je geen spijt van krijgt, heerlijke uitwerking en idd goede neukwiet.
Bestuif een paar bloemetjes van een mooie dame, man eruit halen en in potje onder TL of ergens in een hoekje. Penseeltje over het stuifmeel en paar bloemen mee inzepen .
Comment