Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek een STILLE afzuiger voor in een kweektent. Ik moet nog wel kunnen slapen he

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Ik zoek een STILLE afzuiger voor in een kweektent. Ik moet nog wel kunnen slapen he

Nou heb hem draaien, en moet zeggen heb computers gehoord die meer herrie geven
    verwaarloosbaar dus
    Me clipventilator (die ik dus ook niet gebruik haha) maakt nog meer herrie!

Gr

Comment

Re: Ik zoek een STILLE afzuiger voor in een kweektent. Ik moet nog wel kunnen slapen he

haha oke dan .. welke softbox heb je precies? 500m3 houten of metalen?

houten zijn zwaarder heb ik gelezen ...
      tenten ook zo een klein zoals die van jou kunnen wel wat hebben dus kwa gewicht.

Comment

Me afzuiger staat op de tent. Heb er wel groot stuk sterk karton bovenop gelegd zodat het gewicht verdeeld is.
        Erg zwaar is die ook niet.
        Heb een Softbox van 500m3 (hout) .. kijk mijn verslagje maar zie je wat fotos

Gr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          Een Variac regelt niet de frequentie maar het voltage. (m.b.v. een grote spoel)
          Op 100V zit je nog prima en meestal is dat voldoende.
          Zit daar ook een thermostaat op?
          Mijne is ook aan vervanging toe
          {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

Comment

Geen thermostaat!

Comment

Bezig...
            X