Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp gevraagd !!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hulp gevraagd !!!!!

Korting op 420shop
    Kan iemand mij aub vertellen wat hier aan de hand is, ik heb alle beschrijvingen van de bladproblemen doorgenomen, maar ik kom er niet uit, weet niet welk tekort of teveel mijn blad vertoont.
    Alvast bedankt
    Attached Files

Re: Hulp gevraagd !!!!!

Welke grond ? Welke voeding ? Zo op het eerste gezicht lijkt het op overvoeding aan de rode puntjes aan het eind van de bladeren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dlanor View Post
      Kan iemand mij aub vertellen wat hier aan de hand is, ik heb alle beschrijvingen van de bladproblemen doorgenomen, maar ik kom er niet uit, weet niet welk tekort of teveel mijn blad vertoont.
      Alvast bedankt

Comment

Volgens mij heb je een magnesiumtekort.
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Yep, staat in het verkeerde deel vh forum.

En beter laat je de bladeren aan de plant, en maak dan een foto met de plant er bij.
          Plus alle info over de grootte van de potten, de gebruikte aarde, de voeding tot nu toe en het licht wat er boven hangt.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rodigan View Post
            Volgens mij heb je een magnesiumtekort.
            Magnesium tekort is het naar mijn mening zeker niet. Zou eens eerder een stikstof gebrek gokken maar zonder meer info blijft het koffiedik kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
              Magnesium tekort is het naar mijn mening zeker niet. Zou eens eerder een stikstof gebrek gokken maar zonder meer info blijft het koffiedik kijken.

Ik zie roestachtige bladpuntjes en vergeling tussen de nerven, dus dacht daaraan. Soit. Grtjs
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Bezig...
              X