Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat het beste kan doen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wat het beste kan doen?

Korting op 420shop
    ik heb dus altijd met p&g gekweekt maar zou wel eens met hps willen vanwege iets hogere oobrengst alhowel in met p&g lamp goeie opbrengst heb
    Maar mijn probleem is pakkans?
    Heb een kast in me schuur staan is geisoleerd met isolatiewol maar stel.vliegt zon helicoptertje over en zien dus in me schuur warmte ben ik dus gewoon de sjaak en ben me keet kwijt daar zit ik dus het meeste mee
    Hoe groot is de pakkans en kan wel geisoleerd zijn maar nooit getest of goed geisoleerd is
    Wie o wie kan me goeie hoop geven

Gr

Re: wat het beste kan doen?

Met zoveel angsten neem je het beste pentabarbital.
    Of je blijft met spaarlampen kweken. En wat is P&G?..................

Zet de klok op 19.00-7.00 dan werken ambtenaren niet.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

pee en gee...p&g... proctor&Gamble ? wasmiddellampen ? lol man, heb jij de variant met belletjes of zonder?

Helicoptertjes van de politie zijn prima onder vuur te nemen met al dan niet geautomatiseerde USB-raketwerpers.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Waarom geven jullie van die domme antwoorden?
        Kunnen jullie niet gewoon op mijn vragen antwoorden?
        Is toch een normale vraag of niet
        P&g is plug and grow

Comment

Comment

Ja maar er komt toch flink wat warmte vrij en uit een schuurtje
            Valt dat dan niet op
            En ik gebruik een buisventilator met afzuig van 210m3 kan dat de warmte.goed kwijt
            En.scheelt het veel kwa.geluid als je isoleerende buis gebruikt?

Gr

Comment

zoals ik al eerder heb gezegd, maakt geen hol uit....
              en als het hok buiten staat, is het inderdaad om de konijntjes en kippetjes warm te houden/broeden...
              een goede buisventilator maakt niet veel lawaai... je hoort hem wel, maar minder hard als een normale blazer (vinnik zelf)

Comment

En buisafzuiger als ik geisoleerde slang gebruik hoor je dan de lucht minder blazen?

Comment

ik hoor echt amper lucht gaan...

Comment

keileuk om die luchtuitlaat eens te bekijken met een infraroodcamera...

je moet bij jezelf te rade gaan vind ik, en het niet laten afhangen van wat mensen op een wietforum er wel of niet over denken. Daarom mijn eerdere melige antwoord.
                    Wij (leden van dit forum) proberen zo goed en stiekem als het maar kan te kweken, en wegen steeds specifieke risico's van onze specifieke kweekjes af tegen de baten ervan. Op een realistische manier wel te verstaan. De politie zoekt niet naar jouw ene pitje, maar zal niet schromen met groot materiaal uit te rukken als ze toevallig op sterke aanwijzingen stuiten dat je aan het kweken bent. Pas dus op met waar je je lucht uitblaast, hoe je dat doet(qua ventilatie-unit), en dat er altijd een goed filter tussen hangt.

ik heb hier een redelijk simpele uitgangspunt : if you can't do the time, don't do the crime. Oftewel : is een welliswaar beperkt maar aanwezig risico dat je je huis kwijtraakt acceptabel voor jou ? Pak je daar gezinsleden mee die nergens wat vanaf weten ? Afwegingen die jezelf moet maken. Wie weet woont er wel een politieman naast je, of juist andersom : heeft je buurman 200 planten op z'n zolder.
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                      keileuk om die luchtuitlaat eens te bekijken met een infraroodcamera...
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

wat dan weer terug te voeren is op schraapzucht (te weinig investeren in goed en veilig kweekmateriaal), vermijdbare fouten (aardesporen, midden op de dag vol in het zicht met voedingskannen en andere kweekspecifieke dingen rondsjouwen, inadequaat luchtfilter etc) en wat Q al zegt : hufters en/of door disinformatie verziekte buren.

Comment

Nou een goeie filter heb ik! En een goeie afzuoger ook wss ga ik er dan een.demper op plaatsen
                          Maar als dus goed begrijp als ze via een warmtecamera zien dat er bij mij warmte vandaan komt denken ze niet gelijk met 1 lamp oh daar zit wat
                          Maar hoe vaak vliegen ze met zon ding want het kost.volgens mij aardig wat tog om zon ding te laten vliegen

De lucht hoor je ook idd bijna niet en je ruikt ook zeker niks wat eruit komt wat dus door dat filter komt

Gr

Comment

Heb net een beetje zitten lezen
                            Ik heb dus in me schuur een kast staan 10mm mdf gemaakt binnenkant isolatiewol van 4cm dik en daar tegen aan weer een dun plaatje hardbord
                            Dus kast is geisoleerd?
                            me kast is 1.76 hoog en me schuur 2.30 hoog klopt het dat mijn warmte niet te zien is omdat de bovenkant van me schuur dus niet warm word? dus het gaat via me uitlaat eruit en komt in me schuur terrecht waarvorens het via bovenkant (10 cm van dak af) naar buiten kan daar zitten 5 cm brede gleuven?
                            Omdat er flinke ruimte tussen me bovenkant kast zit en me schuur dak of zal ik het gedeelte boven me kast(dak van schuurtje) ook isoleren?

Gr
                            Last edited by timkweektim; 8 March 2013, 16:55.

Comment

Comment

Bezig...
                              X