Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat het beste kan doen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: wat het beste kan doen?

he ja normaal deed ik het binnen in een klein kastje en nu in de schuur een grotere kast
    ik heb hem geisloeerd dus maar moet de naden nog dichtmaken en beetje bijvullen met isolatie.
    verder hoop ik dat ik me kast goed geisoleerd heb niet alleen vanwege pakkans maar ook omdat warmte wil binnen houden.
    wat jij zegt geloof ik wel dat ze niet in een dorpje waar in woon met iets gaan vliegen wat hoop geld kost.
    en daar komt bij dat ik ook veel een petroleum kachel aan heb in de schuur worden die warmer kwa detectie?
    En wat ik zei dat me lucht uit me kast blaast is dat warm is het dan slim om een lange buis aan te sluiten om me uitlaat zodat het lang onderweg is voordat het inderdaad eruit blaast en dus afgekoeld is of is dat niet zo?

gr

Comment

Als je op een site bent die jointjedraaien.nl heet dan zou je het ook moeten weten dat sommige mensen high of stoned zijn.

Dat heli zal een warmte van 25 kunnen meten meer is niet gezond voor je planten.

Mijn dak is in de zomer meer dan 38graden of waneer je de zon ziet 28 dus als zo een dingen komt met een warmte meter.moet de hele straat beschuldigen dat wij kweken.

Achter in mijn tuin na 30 meter is er nog een garage van 4x6 met de ingang via de ander zijde.
      op die dak is in de zomer meer dan 33 graden.
      dus
      te veel vragen.
      te veel angst
      te grote mond
      te veel vrienden
      te veel spullen
      is al een te veel risico.
      Succes.

Comment

je hebt gelijk maar zit alleen met uitblasende lucht kunnen ze dat niet meten zien hun dat niet eventueel? bijv die warme uitblasende lucht?

gr

Comment

Bezig...
        X