Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner =D

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Beginner =D

Korting op 420shop
    Goeiemorgen iedereen.
    Ben namelijk nieuw hier op de forum omdat ik met een paar vraagjes zit
    Ik heb voor men nieuwjaar van men vader 2 zaadjes gekregen Super Skunk Autoflower en een gewone White Widow.
    Nu heb ik deze gewoon laten ontkiemen zoals op internet stond en nu zijn we namelijk 3 maand verder.
    Maar ik zou helemaal niet meer weten welke plant welke soort is. En men ene plant komt in bloei terwijl men andere gewoon blijft zoals ie is. Ze hebben nog steeds 18uur licht per dag. Ik weet ook niet zo goed wanneer ik moet omschakelen van lichturen.
    Ik vind ze te klein tegenover de planten dat ik hier op de forum zie staan.
    Ik gebruik geen voeding en een gewoon simpel TL Lampje.
    Mvg

20130306_101842.jpg 20130306_101847.jpg

Re: Beginner =D

euh we zijn geen drie maand verder, we zijn twee maand en 6 dagen verder ..

euh autoflowers gaan auto-matisch floweren na een maand of twee dus dat probleem is ook opgelost

euh je geeft ze geen voeding, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben ?

euh je simpel en gewoon tl lampje zal je simpele planten geven .. als je inleest dan weet je dat op voorhand ..

ik zou er bijna van beginnen zuchten maar het is je vergeven.. vanaf nu beter doen

suc6 nog..

Comment

Alvast bedankt voor de informatie. Dus dat wil zeggen dat de rechtse foto de autoflower is? Ik had alt gehoord dat de autoflowers groter werde...

Comment

nee het is de tegenovergestelde je hebt niet goed geluisterd de normale die kunnen wel groot worden KUNNEN ligt aan je zelf , autoflowers worden redelijk groot precies als je foto
        Geen woorden meer voor zinnen!

Comment

hij lijkt zo kaal die auto flower da vindk zo raar

Comment

Tja, dat is ook niet zo moeilijk te verklaren.
            Kijk even goed naar je TL.......ga nu naar buiten en kijk naar de zon.

Volgende probleem :
            Je autoflowers hou je liefst op 18 uur licht tot het einde.
            De niet-autoflower moet op 12 uur licht, anders gaat ze niet in bloei.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EL Guerilliero View Post
              euh we zijn geen drie maand verder, we zijn twee maand en 6 dagen verder ..

euh autoflowers gaan auto-matisch floweren na een maand of twee dus dat probleem is ook opgelost

euh je geeft ze geen voeding, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben ?

euh je simpel en gewoon tl lampje zal je simpele planten geven .. als je inleest dan weet je dat op voorhand ..

ik zou er bijna van beginnen zuchten maar het is je vergeven.. vanaf nu beter doen

suc6 nog..
              Autoflowers klappen na 3 tot 4 weken in bloei en niet na een maad of 2, dan zijn die van mij al bijna klaar
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

wtf weet ni wat er mis mee is dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder View Post
                  Autoflowers klappen na 3 tot 4 weken in bloei en niet na een maad of 2, dan zijn die van mij al bijna klaar
                  je hebt volledig gelijk ik bedoelde dat ze amper een maand of twee nodig hadden maar drukte me in mijn sarcastiche 'euh' haast verkeerd uit ..

@mazafakah .. wat bedoel je met 'wtf weet ni wat er mis mee is dan'?

lees eens de antwoorden hier .. als je het dan nog niet weet ben je gewoon niet geschikt om te quaken..

Comment

Bezig...
                  X