Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaden zijn ontkiemd

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zaden zijn ontkiemd

Korting op 420shop
    Mijn zaden zijn ontkiemd, deze wil ik nu in de stekkengrond stoppen.
    Nu wil ik er eigenlijk al een 250watt (voor de groei) opzetten de bloei gaat straks met 400watt hps.

Maar ik vraag me af of het nodig is om de 250watt nu aan te zetten en of het nodig is i.v.m. de warmte om de ventilatie aan te zetten.
    Morgen ontvang ik mijn nieuwe slakhuis en dan kan de ventilatie weer gefixt worden.

Of kan het zaadje verder groeien zonder lamp?

Re: Zaden zijn ontkiemd

ja, al zal het plantje strekken tot het licht genoeg heeft .. zet hetbij voorkeur niet in een donkere ruimte ..

als je geen gewone ventilator hebt gebruik dan een klein spaarlampje of TL verlichting, deze geeft weinig warmte dus dat zou het probleem ook oplossen (wel zorgen voor de juiste lichtkleur) al zou ik me geen zorgen maken, als je toch morgen alles in orde hebt dan kan het best een nachtje zonder licht op je uitkomende plantje. succes

Comment

Re: Zaden zijn ontkiemd

Ik denk dat het best is de lamp aan te laten, ivm warmte. En ook indien ze uitkomen ze onmiddellijk naar licht gaan zoeken.
      Persoonlijk laat ik de lamp continu aanstaan tot ze uitkomen, en kies ik dan een cyclus van 18/6 uit...
      Desalniettemin, veel succes!

Comment

Bezig...
      X