Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help! Lamp ineens uit!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help! Lamp ineens uit!

    Korting op 420shop
    Ik heb vandaag alles aangesloten, alles functioneerde prima ben ik de jiffys in aan het wateren, kom ik terug staat de lamp uit!!!!

    Alles is nieuw en gebruik 2.5mm kabel.. Ik snap het echt niet.
    Dacht eerst dat het aan de relaisklok lag (dat ie 'rond' was) maar nu als ik hem aanzet begint de VSA alleen hard te ratelen

    HELP!

    EDIT:// Nu doet ie het weer gelukkig niks kapot... waar kan het aan liggen?

    Kabel van lamp naar VSA loopt gewoon via het gat (achterlangs de tent) en dan op tafeltje ligt vsa.
    Is dat te lang? Zou niet weten waar ik hem anders moet bevestigen eigenlijk..
    Last edited by Ikweekniet; 8 April 2013, 14:05.

    #2
    Re: Help! Lamp ineens uit!

    aansluitingen oke ?

    ratelende VSA ... mmm .. denk dat 'tie kapot is
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Help! Lamp ineens uit!

      Ja heb geen adereindhoesjes zeg ik gewoon eerlijk maar ben best wel pietje precies dus denk dat het daar niet aan kan leggen..
      Hij ratelt nu niet meer, en hij doet het weer.. maar is toch effen eye-opener, wat doe ik fout of kan ik het negeren en de jiffys onder het licht gooien?

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Heb de kabel van vsa denk ~1 meter ingekort.. hopelijk is het nu weg...? iemand nu suggesties waar het aan kan liggen?
      Last edited by Ikweekniet; 7 March 2013, 16:39.

      Comment


        #4
        Re: Help! Lamp ineens uit!

        Lamp vastdraaien, of alle aansluitingen goed nakijken.
        Soms gebeuren er nare dingen met kroonsteentjes als het snoer er niet goed in zit en het gaat ongemerkt liggen vonken.
        kroonsteentje.JPG

        Het snoer kan ook te lang zijn geweest eh ..
        Afhankelijk van de gebruikte kwaliteit van de kabel zou ik proberen niet meer dan 2/3 meter er tussen te doen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Help! Lamp ineens uit!

          kan inderdaad kabelbreuk geweest zijn en door je inkorting precies weg gehaald heb
          en als t nu werkt zou ik zeggen hoppakeee gaan hehe

          greeeeets slither

          Comment


            #6
            Re: Help! Lamp ineens uit!

            Had m effen aan en toen deed ie t gewoon.
            Morgen eerste 12 uur voor me dochters
            Zal morgen even even update geven.

            Comment


              #7
              Re: Help! Lamp ineens uit!

              Lamp draait al 5 en half uur zonder problemen, denk inderdaad dat ik de kabelbreuk er tussenuit gepakt heb thanks voor reacties!
              Zal verslagje posten zodra ik weet hoe ik foto's in mijn album krijg. (op profielpagina kan ik het echt niet vinden lol..)

              Gr

              Comment


                #8
                Re: Help! Lamp ineens uit!

                Als de lamp net heeft aangestaan, wil die ook niet gelijk opnieuw opstarten en rateld de VSA( althans bij mij is dat zo).
                Volgens mij moet de lamp eerst afgekoeld zijn voordat je hem opnieuw start.

                Comment


                  #9
                  Re: Help! Lamp ineens uit!

                  idd weedjewel dat klopt als een bus, lamp die uitvalt en daarna direct opgestart word die zal de tijd dat ze terug brand de hele tijd staan brommen/zoemen
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

                  Comment


                    #10
                    Re: Help! Lamp ineens uit!

                    Wist ik niet, weer wat geleerd heb gelukkig geen problemen meer ondervonden

                    Comment


                      #11
                      Re: Help! Lamp ineens uit!

                      dat probleem heb je enkel als je lamp uitvalt en je ze meteen zonder lang genoeg af te koelen terug aanlegt, anders zal je dat niet hebben dus als ze uitvalt zou je voor goed te zijn moeten kunnen je lamp laten afkoelen of anders er snel een andere lamp indraaien want als je dat bij het begin van je lichtcyclus hebt ja dan sta je 18 of 12 uur te zoemen
                      Wil je blowen, moet je het zelf growen

                      Comment

                      Bezig...
                      X