Beste Allemaal,
Een maand geleden stelde ik nog domme vragen(aan mezelf voornamelijk),maar nu heb ik dankzij dit forum,boeken en documentaires veel geleerd.
Ik zie deze site dan ook als een prima medium,waar ik dan toch eens op wil terugvallen,mocht dat nodig zijn.
Twee weken geleden heb ik mijn grow-tent aangeschaft.
Dit is er een van 1.00 x 1.00 M.
Daarin hangt nu een 400 Watt Hps lamp.
De Soort die ik in stekvorm ga aanschaffen is de Amnesia Haze(5 stuks)
Dit omdat ik en mijn kameraad ,ja we doen het samen ,puur voor eigen gebruik en wij dit een lekker wietje vinden.
Nu heb ik nog geen praktijk ervaring,dus stel ik jullie de volgende vraag.....
Aangezien het stek is wil ik na 1 week van planten de bloei-fase doen activeren,maar wat is wijsheid?
Dit met het oogpunt van,de plant groeit door in bloei-fase
Laat ik de groei langer dan een week,laat zeggen 2 weken, dan pas bloeien,wat is het effect op de lengte of andere factoren?
Of gewoon met 1 week in de bloei laten gaan en komt het wel goed,of is het dan weer te vroeg dat ik met een bonsai zit?
Zoals altijd alvast bedankt voor de feedback!!!
TTR
Een maand geleden stelde ik nog domme vragen(aan mezelf voornamelijk),maar nu heb ik dankzij dit forum,boeken en documentaires veel geleerd.
Ik zie deze site dan ook als een prima medium,waar ik dan toch eens op wil terugvallen,mocht dat nodig zijn.
Twee weken geleden heb ik mijn grow-tent aangeschaft.
Dit is er een van 1.00 x 1.00 M.
Daarin hangt nu een 400 Watt Hps lamp.
De Soort die ik in stekvorm ga aanschaffen is de Amnesia Haze(5 stuks)
Dit omdat ik en mijn kameraad ,ja we doen het samen ,puur voor eigen gebruik en wij dit een lekker wietje vinden.
Nu heb ik nog geen praktijk ervaring,dus stel ik jullie de volgende vraag.....
Aangezien het stek is wil ik na 1 week van planten de bloei-fase doen activeren,maar wat is wijsheid?
Dit met het oogpunt van,de plant groeit door in bloei-fase
Laat ik de groei langer dan een week,laat zeggen 2 weken, dan pas bloeien,wat is het effect op de lengte of andere factoren?
Of gewoon met 1 week in de bloei laten gaan en komt het wel goed,of is het dan weer te vroeg dat ik met een bonsai zit?
Zoals altijd alvast bedankt voor de feedback!!!
TTR
Comment