Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Veel THC op de bladeren van Super-Silver

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Veel THC op de bladeren van Super-Silver

Korting op 420shop
    Hallo professionals,

Wij hebben inmiddels onze Super-Silver plant geoogst. We zien nu dat er heel veel THC op het blad zit.(zie bijgaande foto)
    De trichomen zijn melkwit en alleen zo hier en daar hebben we een amber kleurige gezien. Onder de microscoop kan je ook zeer goed zien dat het kleine trichomen zijn die wel allemaal dicht bij elkaar liggen.
    Onze planten staan in een kleine tent onder een 400wat HPS met twee extra UBV lampen voor de extra THC.
    Nu onze vraag......
    Betekent dit nu dat we te laat geoogst hebben of heeft deze plant dat altijd?
    Alvast bedankt voor jullie hulpDSC_1659 (640x425).jpg.

Groetjes Jan

Re: Veel THC op de bladeren van Super-Silver

ben je zeker dat ie niet gewoon een beetje rot is?

ik ben een uber leek in binnenkweek maar ik vind de toppen niet echt mooi kleuren zo ..
    google ff snel op afbeeldingen en vergelijk.. ik hoop dat ik mis ben!!

Comment

Re: Veel THC op de bladeren van Super-Silver

Hallo El Guerilliero,

Wij hebben onder de microscoop gekeken omdat wij eerst ook dachten wat schimmel of rot maar dat was het echt niet. Het zijn dezelfde witte balletjes als dat we ook aan de knop zien. De microscoop vergroot 60 tot 100keer de normale waarde.
      Dat de knoppen niet meer mooi kleuren komt omdat we die nu al een paar dagen hebben hangen om te drogen. Inmiddels zijn de buitenste bladen ook echt geelbruin geworden omdat de plant daar de laatste voeding uit heeft gehaald.
      In de oorspronkelijke foto kan je het goed zien omdat je daar ook in kunt zoomen. Jammer genoeg kan je zo'n grote foto hier niet opladen.
      Maar toch bedankt voor je reactie.

Groetjes Jan

Comment

Bezig...
      X