Gegroet , ik zit in een vervelende situatie. Ik kweek wiet voor persoonlijk gebruik omdat ik als belg in Nederland niet meer mijn inkopen kan doen. Ik ben al ruime tijd verslaafd aan valium en ik ga binnenkort vrijwillig naar een afkick centrum. Maar ik zou al mijn spullen zoals lampen , kweektent , wiet in strijkzakken tijdelijk ergens willen opslagen.
Via google kwam ik uit op een firma dat opslagruimtes verhuurden aan een schappelijke prijs:
Oftewel huur ik zo iets oftewel een garagebox.
Maar denken jullie dat het veilig is om het in zo een hokje te bewaren ? Zouden er routine-gewijs drugshonden langst komen?
Ik zit nu met een vooraad nlx van +- 500g. Als ik alles nu eens verpakt in 25g zakken en die zakken nog eens verpak in 5 grote strijkzakken? Kan een hond daar nog door ruiken ?
mvg,
Stonertje
Via google kwam ik uit op een firma dat opslagruimtes verhuurden aan een schappelijke prijs:
Oftewel huur ik zo iets oftewel een garagebox.
Maar denken jullie dat het veilig is om het in zo een hokje te bewaren ? Zouden er routine-gewijs drugshonden langst komen?
Ik zit nu met een vooraad nlx van +- 500g. Als ik alles nu eens verpakt in 25g zakken en die zakken nog eens verpak in 5 grote strijkzakken? Kan een hond daar nog door ruiken ?
mvg,
Stonertje
Comment