Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar wiet bewaren?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Waar wiet bewaren?

Korting op 420shop
    Gegroet , ik zit in een vervelende situatie. Ik kweek wiet voor persoonlijk gebruik omdat ik als belg in Nederland niet meer mijn inkopen kan doen. Ik ben al ruime tijd verslaafd aan valium en ik ga binnenkort vrijwillig naar een afkick centrum. Maar ik zou al mijn spullen zoals lampen , kweektent , wiet in strijkzakken tijdelijk ergens willen opslagen.

Via google kwam ik uit op een firma dat opslagruimtes verhuurden aan een schappelijke prijs:
    Droge, propere en beveiligde opslagruimtes. Voor particulieren en bedrijven. 7/7 toegang .Geen minimum huurtermijn. Eerste maand huur voor slechts € 1*

Oftewel huur ik zo iets oftewel een garagebox.

Maar denken jullie dat het veilig is om het in zo een hokje te bewaren ? Zouden er routine-gewijs drugshonden langst komen?
    Ik zit nu met een vooraad nlx van +- 500g. Als ik alles nu eens verpakt in 25g zakken en die zakken nog eens verpak in 5 grote strijkzakken? Kan een hond daar nog door ruiken ?
    mvg,
    Stonertje

Re: Waar wiet bewaren?

Doe alles in glazen weckpotten en zet die in een kartonnen doos door glas gaat geen lucht door heen en je wiet blijf goed
    Veel sterkte straks bij je opname.
    God was never on your side..

Comment

Re: Waar wiet bewaren?

Ik las ook al over gewoon wiet invriezen... bewaart ook prima en niet te ruiken van buitenuit.
      Sterkte met je opname, heb het ook nog meegemaakt met pijnstillers...

Comment

Bezig...
      X