Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verstandig of toch maar niet ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    verstandig of toch maar niet ??

    Korting op 420shop
    hallo

    ik heb een kastje van 1.40 hoog bij 70 breed en 60 diep.
    ik heb er een 300watt p&g lamp inhangen een 300m3 koolstofilter en buisafzuiger 150m3/u
    nu mijn vraag ik heb nog compleet 400watt hps liggen is het beter die erin te hangen want mijn kast word niet warmer als 25 graden zonder afzuiger en fan aan dus als die aan doe is temp nog minder.
    en laat staan dus als me lamp uit is.

    Maar met hps kan de warmte wel weg denken jullie? tis maar een klein kastje

    hoor graag jullie advies.

    mvg

    #2
    Re: verstandig of toch maar niet ??

    Ik heb een tent van 1x1x2 en heb een 300m3/ afzuiger+filter en boven hang er een 2x600 hps.
    Als mooie zonnig weer is wordt binnen 30/33 graden nu het nog koud is blijft rond 26graden en de regelaar %75.Als ik wakker bent valt de lamp uit en ik zet afzuiger op min anders wordt het vries.
    na 1maand kan ik de 2de lamp niet meer gebruiken of anders een ander afzuiger aanschaffen.

    Dus probeer het nu of moet je later mss iets anders proberen.

    Comment


      #3
      Re: verstandig of toch maar niet ??

      he ja heb me hele kast namelijk geinstaleerd en als ik nu weer andere afzuiger moet kopen moet ik eerst alles weer loshalen dus moet me afvragen of 150m3 het aan kan het is natuurlijk geen groot kastje.
      Andere vraag als hps ga doen word natuurlijk goed warm. me kap komt tegen de zijkanten aan van de kast past net allemaal.
      als die zo heet word smelt me folie dan niet?

      gr

      Comment


        #4
        Re: verstandig of toch maar niet ??

        Je folie zal wel gaan smelten, of de lijm/tape laat los als daar een kap tegenaan hangt. Alles in de fik.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: verstandig of toch maar niet ??

          ja dat moet dan verandere worden maar is het verstandig om te doen een hps in mijn kastje met 150 afzuig?
          en verder de uitblasende lucht is dat meer als 30/40 graden? ivm eventueel warmtemeters van de blauwe?

          gr

          Comment


            #6
            Re: verstandig of toch maar niet ??

            de uitblaaslucht is natuurlijk even warm als de temp in je kast.

            Comment


              #7
              Re: verstandig of toch maar niet ??

              het staat op me kamer is die temp zo warm dat die de kamer helemaal verwarmt dan of de voorgevel? staat die 30 cm vandaan(neem aan ook geisoleerd)
              lijkt me niet toch zodra die lucht eruit komt duurt het niet lang voordat het stuk kouder is toch? en kunnen ze toch niet door het huis heen zien zolang het niet naar buiten komt? of heb ik het verkeerd?

              gr

              Comment


                #8
                Re: verstandig of toch maar niet ??

                Oorspronkelijk geplaatst door timkweektim View Post
                ...ik heb nog compleet 400watt hps liggen...
                Nou, da's niet zo moeilijk dan eh ..
                Kom uit die luie bank, en hang die hps erin.
                Na een paar uur draaien weet je de uitslag.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: verstandig of toch maar niet ??

                  Ja maar gaat me erom of de uitblasende lucht stel is 30 graden wat al hoog vind als dat in me kamer uitblaast of dan me hele kamer verwarmt word wat weer zou opvallen of me gevel of die warm word alles voor zekerheid he vandaar

                  Comment


                    #10
                    Re: verstandig of toch maar niet ??

                    Het is gewoon een 400 wat kacheltje.

                    Comment


                      #11
                      Re: verstandig of toch maar niet ??

                      Ja maar verwarmt die me hele kamer of koelt dat redelijk snel af? Want ik doe de deur open van mijn kamer en het raam van me moeders kamer dan circuleert het zeg maar of niet? Gaat mij erom of de voorgevel niet heel warm word en of me.kamer niet vol warme lucht komt?

                      Gr

                      Comment


                        #12
                        Re: verstandig of toch maar niet ??

                        als mijn lucht uit me kast blaast en de deur van me kamer staat open dus dat lucht ook naar de gang kan en vanuit daar weer naar een open raam is dat goed?

                        en de lucht die uit me kast komt is die te zien door warmtecamera? of juist niet omdat het een kast op me kamer is en de muren en dak ook geisoleerd zijn van huis dat voordat het bij de muren komt al afgekoeld is?

                        gr

                        Comment

                        Bezig...
                        X